Ráno jsem se probudil,bylo něco okolo osmé, šel do sprchy kde jsem se osprchoval a udělal ranní hygienu a jelikož nesnídám, tak jsem si udělal kafe a šel si sednout na balkon, který tu klíči měli a zapálil jsem si svoje milovaný brčko.
Jakmile jsem dokouřil, tak jsem to tipnul do popelníku a vydal se do bytu, kde moje kroky směřovaly do kuchyně, kde jsem dal hrníček do dřezu. Dal jsem ho tam a vydal se do pokoje, kde na mě čekala zpráva od Anet.(A-Anet, J-Josef)
A:,,Ahoj, co takhle jít dneska do kina na Annabell 3?"
J:,,Ahoj, skvělý nápad. Od kolika to dávají, v kolik a kde sraz?"
A:,,Tak dávají to až v 8 večer a já bych potřebovala ještě si nakoupit oblečení, tak jestli by jsi nešel se mnou. Jinak sraz by mohl být v Atrium paláci ve 4? Hodí se to nebo později by jsi mohl?"
J:,, Dobře, ve 4 u tobogánu v Atriu"
A:,, Dobrá, tak se uvidíme, kdyžtak si pak napíšeme."
J:,, Dobře, tak zatím"
A:,, Zatím"Ani jsem si to neuvědomil, ale při celé této konverzaci jsem cítil lehké motýlky v břiše. Ne to snad nemůže být pravda, znám ji chvíli a já se do ní zamiloval...
Nějako jsem to neřešil, jelikož ona to tak určitě necítí stejně. Zkoušel jsem zahnat na ni myšlenky, což se mi vůbec nedařilo, tak jsem vstal a šel se projít. A řekl jsem si, že už bych mohl zajít na nákup, jelikož kluci toho tady moc nemají. Po cestě k dveřím od bytu jsem potkal Nika, který měl v plánu jít taky ven, tak jsme šli spolu.
Cestou do obchodu jsme se bavili, když v tom se mě nik zeptal na Anet, nejdříve jsem dělal blbýho, že nevím o jaký Anetě je řeč, ale moje podvědomí vědělo hned o jaké Anetě je řeč. Nik si všimnul, že se o tom moc bavit nechci, tak změnil téma, za což jsem byl rád.
Došli jsme do obchodu, vzali velký košík a vydali se do uliček obchodu. Když jsme měli nakoupeno, tak po cestě domů, jsme potkali pár fanoušků se kterýma jsme se vyfotili.
Když jsme byly doma, tak kluci už byli vzhůru, což jsem se divil, ale nic jsem na to neřekl. Celý den jsem byl doma, k obědu jsme udělali karbenátky se sýrem a brambory k tomu. Světe div se bylo to dobrý což u nás jako u kluků, kteří si spíše objednávají jídlo není normální, ale nějako jsme se o tom nebavili.
Kluci se mě furt ptali na Anet, já jsem se tomu tématu chtěl vyhnout, ale kluci furt vedli konverzaci, která vedla k ní. Tak jsem jim nějako odpovídal na otázky typu ,,Kdy nám ji jako chceš vůbec představit?" ,,Kdy se zase uvidíte?" ,,Co spolu vůbec máte?" Atd...
Bylo něco okolo půl třetí odpoledne a já se rozhodl, že bych se mohl jít připravit, abych tam byl před čtvrtou. Šel jsem do sprchy, vybral jsem si oblečení, upravil jsem si vlasy, když jsem měl všechno hotový, tak jsem se kouknul na mobil, abych zjistil kolik vůbec je. Bylo něco málo po třetí, tak jsem se rozhodl, že bych mohl už vyrazit. Vyšel jsem z pokoje, vzal si věci, který budu potřebovat a vyšel jsem směr Atrium palác...Pokračování příště...
ČTEŠ
Space Blue |Hasan|
Fanfictiontento příběh bude z pohledu Hasana Start: 24.8.2021 ********************************************* Ahoj. Jmenuju se Josef Andreas narodil jsem se 6.5.1997 v Táboře. Jsem členem České rapové skupiny Milion+, která sídlí v Pardubicích. Přezdívky jež m...