Ráno jsem se probudil bez Anet vedle sebe. Rozhodl jsem se tedy jít prozkoumat byt, procházel jsem chodbou když jsem uslyšel, jak Anet nadává, vydal jsem se odkud hlasy přicházeli až jsem dorazil do kuchyně kde se Adél pokoušela dělat rajskou. Nad tím sem se usmál a pozdravil jí, ona mi pozdrav obětovala a dál se věnovala dělání oběda.
Když na mě Anet houkla s tím, že je už oběd sem se vydal do kuchyně, která je propojená s jídelnou. Vzal jsem si talíř nandal jsem si těstoviny a rajskou omáčku s masovými koulemi.
V půlce jídla a částečného rozhovoru mi volal Jakub nad tím sem si povzdychl, omluvil se a odešel do vedlejší místnosti.(H-Hasan, J-Jakub)
H:,,Zdar, co je?"
J:,,Jak jako co je? Je jedna odpoledne a ve dvě máme jít natáčet klip k písničce Space Blue, tak mi jako vysvětli kde jako kurwa si a já si tam pro tebe normálně dojedu."
H:,,UPS, sorry já na to zapomněl a jinak jsem u Anet, tak by jsem se jí mohl zeptat, jestli nechce jít taky, pak bych ti napsal zprávu."
J:,, Dobře, tak dělej, zeptej se jí a pošli adresu kde jsi, jasný?"
H:,, Jasný zdar"A hovor jsem ukončil, přešel jsem do kuchyně kde za linkou stála Anet, tak jsem se jí zeptal jestli nechce jet se mnou natáčet klip a mohla by se seznámit s klukama, ona na to kyvnula, šla se přichystat a já napsal Kubovi zprávu
,,Tak jde taky a přijeď na adresu ulice ***********." Zprávu jsem odeslal. Mohlo uběhnout tak pět minut od toho co Anet odešla, tak jsem se jí vydal hledat a našel jsem ji přes skříní hledat nějaké hadry. Šel jsem k mojí tašce a vytáhnul jsem ji tričko s potiskem, které si na sebe vzala, k tomu modré džíny a modrou džínovou bundu. Ona se na mě usmála a objala mě, v objetí mi začal zvonit mobil, když jsem se podíval kdo volá, tak ten někdo byl Jakub, který pro nás přijel.
Vzala si kabelku, ve které měla potřebné věci a vydali jsme se dolů kde na nás čekal Jakub. Ihned přišel k nám a s Anet se obejmuli a přestavili se. Nad tím sem se usmál a sednuli si do zadu. Dojeli jsme před studio kde jsme vystoupili. Zeptal jsem se Kuby kdo tam všechno je on na to odpověděl že Radek, Dominik a Tom na to sem kyvnul a vydali se do studia.
ČTEŠ
Space Blue |Hasan|
Hayran Kurgutento příběh bude z pohledu Hasana Start: 24.8.2021 ********************************************* Ahoj. Jmenuju se Josef Andreas narodil jsem se 6.5.1997 v Táboře. Jsem členem České rapové skupiny Milion+, která sídlí v Pardubicích. Přezdívky jež m...