Adsız Bölüm 1

125 5 1
                                    

                    KARAKTER ANALİZİ :                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         ELLY:Çok fazla kitap okur.Çok meraklıdır.Kurtadamlara ilgisi vardır.                                                                 BARNEY:Okula yeni gelen çocuk.aslında bir kurtadam.                                                                                         DAİSY:Elly'nin en yakın arkadaşı,çok fazla kitap okur ve çok akıllıdır.                                                                DARLY:Kendini beğenmiş birisidir.okulun en iyi futbolcusudur.                                                                          HAYLEY:Elly'nin düşmanı ama ona yakın davranır hep onu kıskanır.Darly'nin sevgilisidir.                           JACKSON:Okulda en çok fazla dalga geçilen çocuk,aslında kurtadam,kendini çok iyi kontrol edebiliyor.                                                                                                                                                                                       DACLAN:Okulun diğer kurtadamı.ve tek başına takılıyor.daha acemi ama kendini geliştirecektir.                                                                                                                                                                                    SERA:İyi sır tutar.çok zengindir.ama hiç zenginmiş gibi davranmaz.buda onun arkadaş edinmesini kolaylaştırır.ve çok eğlenceli biridir.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              DACLAN bu yıl okulda kiminle arkadaş olucak kiminle takılacak.

kurtadamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin