Yine okula devam ediyoruz.kimse bilmiyordu dün kupa kazandığımızıama biz ilk olduğu için çok sevinmiştik.ve bu bizi birbirimize biraz daha yakınlaştmıştık.okulda yine herkes gruplar şeklindeydi gruplar futbolcular başında ise darly var.kitap kutları onların başında ise elly vardı ve onun yakın arkadaşı daisy vardı.birde bu kupa olayından sonra daclan , barney ve jackson takılıyordu.okul bu şekilde gruplara ayrılıyordu.daclan elly nasıl hep kitap okuyor hiç sıkılmıyormu diye düşünüyodu.ve onun nasıl kurt kız olacağını düşünüyordu.bunuda jackson ve barneyle konuşmuştu.o gün sınav vardı ve biz üçümüz hiç çalışmamıştık.kopyya aşvurmaya karar verdik.ve birazda olsa çekebilmiştik. sınav bitimden bir ders sonra sonuçlar açıklanmıştı.hoca daclan 70 , jackson75 ve barney 70 di.okul çıkışı üçümüz darly ve onun 5 arkadaşı tarafından sıkıştırılmıştı.armızda barney ilk önce öne çıktı ve hepsni devirdi ve hepimiz daclanların evine gittik.jackson bize kurtlarla ilgili şeyleri anlattı.ilk önce bütün kurtların hedefi alfa olmaktı ama birisini öldürürsen saf alfa olamıyordun ve birde omega lar var onlar tek başına takılan kurtlar . ama herkesin bir hayali bir sürü kurmak dedi o zaman daclanın kafası hep bir sürü oluşturmayı düşünüyordu.am barney önceden geldiği yerde birisini öldürdüğü için saf alfa olamıyordu.ve bir gün bitti.yine okul vardı.kimse yatağından kalkmak istemiyodu.daclanın annesi ise hergünkü gibi kalk artık okulun başlamasına 15 dakka var dedi ve hemen kalktı.am kalktığında ise daha 30 dakka vardı ve okula gitti.sınav haftası başlamıştı ve sınava girip çıkmıştık.okul çıkışı ve okul çıkışında barney ellyi takip etti ve onu tek bulduğu anda ısırdı. ama elly barneyi görmedi.ve hemen oradan uzaklaştı barney.