jackson daclan'ı gördü declan hızlı adımlarla koşmaya başladı.o anda kalbi çok hızlı atıyordu.arkasından jackson onu kaovalıyordu.tam kapıya gelineceği anda daclan dışarı çıktı. jackson ise normalmiş gibi davrandı. Daclan derste hep jackson'ı düşündü.okul bitiminde daclan eve giderken jackson onu takip ediyordu.daclan koşmaya başladı.ama jackson ondan daha hızlı koşuyordu.jackson daclanı tuttu ve okulda neler gördüğünü söyle dedi.Daclan bir şey görmedim gibi.o sırada daclan madem bu kadar güçlüsün niye senle uğraşmalarına izin veriyorsun dedi.jackson çok özel bir durumum var dedi bunu kimseyle paylaşamam dedi. daclan bir daha kaçmayı dededi ama jackson onu hemen tuttu sen çok hızlısın dedi arkadan barney geliyordu.kimsenin bu durumu görmesini istemiyordu.jackson saklan dedi.yeni çocuk buraya doğru yaklaşıyor dedi.barney her şeyi duyabiliyordu kurtadam olduğu için jackson onu görmeden hemen saklandı.daclan'ın kalbi çok hızlı atıyordu. Barney jackson'ın bir kurtadam olduğunu anladı.barney jackson2ın karşısına çıkarak bu okulda tek kurtadam benim sanıyordum dedi.jackson hayır dedi başkalarıda var.barney hiç bekletmeden kim olduklarını söyle dedi.jackson bubu sana söyleyemem diyiyordu. o sırada okulda kurtadamların olduğunu öğrendi.hemen kaçmayı düşündü ve hiç beklemeden kaçaya başladı.jackson ve barney arkasından koşmaya başladı. ve onu çok sıkı tuttular.daclan çok sinirlendi ve birden ona bişeyler olmaya başladı ve birden kurtadama dönüşerek jackson'ı iktirdi ve kaçmaya başladı.arkasından koşalım diye düşündüler ama barney bırak dedi o da artık bizden dedi. ve koşmayı bıraktılar.daclan kisenin olmadığı bir yerde eski haline döndü.ve çok korkmuştu.eve doğru koşmaya başladı.jackson'la barney ondan önce eve geldiler ve arkalarından daclan geldi.barney daclanla konuşmaya başladı sen bir kurtadamsın bizim gibisin dedi.evet dedi daclan. daclan ben böyle birşey olmak istemiyorum dedi.ama budurumdan kurtulamassın dedi barney daclan ise tamam dedi.seni biraz test etmeliyiz dedi ve daclan'ı alıp ormana koşmaya başladılar.