Jackson barney ve daclan antreman için ormana gittiler ama daclan ilk kez antremana girceği için hem seviniyor birde nasıl bir şey omadığı için korkuyordu. gittiğmiz yer kimsenin bilmediği bir yer ve sır gibi saklanılıyordu.her şey vardı orda banyosundan tut büfesine kadar ama vardıklarında herkes davlana dik dik baktı.daha kimse onu tanımıyordu.barneyide geldiği gün oraya çağırmışlardı.antremanın başlamasına 30 dakika kalmıştı.herkes ilk önce alıştırma yapıyor jackson sende yap daclan bunun yararını görüceksin daclan herkesi tekrar etmeye başladı.antreman başlıyooor diye bir ses geldi ve herkes antreman yerine gidiyor.herkesi üçlü takımlara ayırdılar bizim takımımız şansımıza kurada daclan barney ve jackson oldu.aslında hepimiz sevinmiştik ama aralarında en güçsüzler biz gibi duruyorduk mavi sarı ve yeşil gruplara ayrıldılar.ilk antraman koşuydu bizde jackson çıktı limse bilmiyordu ama jackson çok güçlüydü ve jackson birinci oldu bizim takıma 1 puan geldi.ikinci antreman koku almaydı bu kez barney çıktı ama bu sefer kaybettik.ve en son daclan çıktı daha acemi olduğu için bir şey bilmiyordu ama son test güç testiydi.dierki takım kendini kontrol edip çık sert vurabiliyordu ama daclan sinirlenince güçlü vuruyordu.herkes daclanla dalga geçti ve en sert vuruşunu yapıp 1 puanı aldı antreman bitmişti. birinci biz olmuştuk birinciye kupa veriliyordu bizim takım ilk kez kupasını aldı.ve herkes geri gidiyordu . antreman bitti.