tiz bir ses çıkı..

289 21 5
                                    

naruto: y-yani hayır

hinata: n-naruto kun biraz özel konuşabilrmiyiz?

naruto: tabi

~

hina: naruto kun neden hayır dedin?

naru: ne demek neden? seninle sevgiliyim ben sen bunu unutmuş olamazsın

hinata: onu sevmediğin için değil yani benimle sevgili olduğun için..

naru: h-hayır o anlamda-

hinata: biliyorum naruto kun.. beni değil onu seviyorsun. başından beri biliyodum
sen beni üzmemek için benimle sevgili oldun, benimle ramen yedin, benimle güldün.. ama kalbin onunlaydı

naruto sadece susmuştu. başka hiç bişey dememiş ve öylece duruyordu. hinataysa herşeyin farkındaydı, şu an sadece onun üzülmemesi için sasukeyi geri çevirdğini, sırf onun için sasukeyi sevmediğini.. hinata hepsini biliyodu. ama en iyi bildiği şey ise onların arasında bi duvar olmasının hoşuna gitmemesiydi.

hinata: bak naruto, sen beni düşünüyosun biliyorum ama böyle devam edersen kendini daha çok üzersin, ileride bi gün kendi kendine neden böyle yaptım neden onu geri çevirdm neden ona onu sevmediğimi söyledim diye kendine kızıcaksın, beni dinle ve ona gerçeği söyle, beni düşünme ben senin mutlu olmanı istiyorum benim için kalbini, duygularını, sevdiğini yok saymanı değil, eğer onu bu dediklerime rağmen çevirirsen.. senin yerine ben pişman olurum.

~

sasuke: saukra bana kızgın olduğunu biliyorum.. ama bunu ben seçmedim, aşkı brn seçemem, benim gelip ah işte buna aşık olucam dememle olmuyor, sen söyle aşkı sen mi seçtin?

sakura: hayır! ben sana sinirli veya başka bişey değilim, sadece biraz canım acıdı ama anlıyorum senin desiğin gibi öylece gelip bulan aşktı biz değildik.. yinede yanlış kişiyi seçmiş benim aşkım, o yüzden biraz..

sasuke: özür dilerim
özür dilerim
özürdilerm
gerçektwn çok.. özür dilerm

sasukenin ağzından bunları defalarca duyan sakura hüzünle gülümsedi sasukenin üzerine giderse çok daha kötü olucaktı herşey fsrkındaydı ama içi acıyordu..

kapı açılır~

hinata: içeei gelin
(bölümleri unuttum ama hastanede olduklarınını hatırlıyorum bilgi verm dedim yani)

sakura: eee şimdi sonuç ne? naruto sasukeyi sevmiyomu?

bunu söyledikten sonra sasukeyw baktığında herzaman sert olan asla kırılmicak bi heyleli andıran o çocuğun gözleri dolmuştu, çok belliydi zor tutuyodu kendini ağlamamk için, sakura biliyodu bu bakışların anlamını aynısını yaşamıştı çünkü bu bakışlar: ya gerçekten beni sevmiyorsa? bakışlarıydı. sakura sevdiği çocuğu böyle görünce kalbinin acıdığını hissedebiliyordu

naruto: ben nası söyliceğimi bilmiyorum, aslında böyle bi yerde böyle bi anda söylemek istemiyordum ama böyle olması gerek sanırım..

bikaç saniyelik sesizlik sanki saatler gibiydi- sasuke

naruto: sasuke ben sana yalan söyledim, aslında seni çok seviyorum ama hina-

bu lafı duyduğu anda narutonun üzerine atlayan sasuke ağlıyordu, naruto şokniçinde sasukenin yüzüne bakıyordu, sanki kırılması imkansız taş heykel bi anda kırılıvermişti, ilk defaydı bu an, ilk defa naruto hem mutlu hem üzgün hem endişeli hemde şok içinde hissediyordu. mutluydu çünkü sasukenin onu sevmesi kadar mutluluk verici bişey yoktu, üzgündü çünkü sasuke ilk defa ağlıyodu.. yada ilk defa narutonun gözlerş önünde ağlıyodu, endişeliydi çünkü sasukeyi böylesine gülümsemesine rağmen ağlarken görmek onu hüzürsüz ediyordu, şoktaydı çünkü sevdiği çocuk kollarının arasındaydı.. hemde ilk defa kavga etmiyorlarken ona dokunuyordu, bu an her şeyin ilkiydi adeta..

sevgilimin knksının sevgilisini seviyomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin