hüzün ve sakura

248 20 24
                                    


sasuke: ne?

naruto: nee??

sasuke: ne ne?

naruto: yani sen bana aşık mısın??

sasuke: b-ben...

narutop: ama senin sevgilin var benim de sevgilim var ve ben erkeğim ve erkek olmasam da sakura çan çok korkunç ve ben erkekim ve de sen çok seksisinn ve yakışklısın ve erkeksin ve-   dur bi dk sen gay misin?

sasUke: sen bana seksi ve yakışıklı mı dedin?

güneş gözlüğü: ne münasebet canım yok öle bişi hihi

üzüm suyu: evet dedin <3

güneş jojuk: dediysem nolmuş sen sorularıma cevap ver öncee

üzüm turşusu: tamam, ben gayim, sakurayla çıkmamın sebebi gay olduğum öğrenilmesin diyeydi ve s-sana aşığım ,oldu mu??

o sırada her boku duyan sakura konuşmaya başlar

şaküra: ne yani sasuke kun gay mi?
VE BENİMLE SIRF BU BİLİNMESİN DİYE Mİ SEVGİLİYMİŞ, bu bi şaka olmalı, iğrenç bu gerçekten çok iğrenç, düşündüm de sana olan ilgimi kaybettim sasuke ben gaylerden nefret ederim!

PAAAAAT~ kapı çarpma sesi

naruto: az önce ne oldu öyle??

sasuke: herneyse, peki ne diyosun sana olan hislerime??

~
sakura odadan çıktıktan sonra göz yaşlarını tutamamıştı koşarak tolete gitti ve ağlamaya başladı, küçüklüğünden beri aşık olduğu çocuk gay di, onu kullanmıştı ama en üzücüsü de sakura hala o mutlu olsun istiyordu... çünkü gerisi önemli değildi onun için, onun hisleri önemli değildi, belki bunu yıllar önce öğrenseydi onun mutluluğunu engellerdi ama o artık bi genç kızdı buna hakkı olmadığını bilen bi genç kız...

evet arklar yeni bölüm ve çooook kısa çünkü uzatıcak bişi bulamadım ama bölüm atmak istiyodum bende kısa bişi atsam sıkıntı olmaz die düşündüm neyse belki bi bölüm daha yazarım çavvv

260 kelime

sevgilimin knksının sevgilisini seviyomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin