Asla pes etmeyeceğim.

55 7 10
                                    

~Tsunade'nin odasında~

Tsunade: Amacımız kumara'nın gücünü daha fazla kullanabilmek için kurama'nın gücünün küçük bi miltarıyla yeni bi bijuu (kuyruklu canavar) yaratmaktı. Fakat bi yerde yanlışlık yapmış olmalıyız. Ben tüm ilaçları yeteri dozda verdiğime eminim.

Kakashi: Ah.. İşte sorun tam olarak burda başlıyor. Sakura son seferde yanlışlıkla fazla doz verdi. Bunu senden saklamam için çok yalvarmıştı bu yüzden sana bişey dememiştim. Fakat işlerin bu denli değişiceğini ben bile düşünmemiştim.

Shizune: Aslında Naruto'nun hamile kalması güzel bi haberdi.. Ta ki Naruto bebekleri aldırmak isteyene kadar!

Tsunade: Ne?! Benim bu durumdan haberim yok.

Kakashi: Evet malesef Sakura yüzünden oldu. Sizde bunu bu kadar geç söylediğim için kusura bakmayın.

Tsunade: Naruto gerçekten bebekleri aldırmak mı istiyor?

~O sırada~

Sakura: Naruto şuanda ne dediğinin farkında mısın? Aldırmak mı? Tamam bu benim hatam olabilir fakat bu çok fazla!?!?!??

Naruto: Senin hatan derken??

Sasuke: ?

Sakura:...

Hint dizisi bakışma sahnesi~ 30dk mola am

Sakura: Üzgünüm bu gizli bi bilgi olduğu için bunu anlatamam fakat.. Senin hamile olmanın sebebi benim sana uyguladığım yanlış tedavi yüzündendi..

Sasuke yavaş bi şekilde olduğu yerden doğrular ve yavaş olmaya devam ederek Sakura'nın yanına gider~

Sasuke: (fısıldayarak) Bunu yapıcağım hiç aklıma gelmezdi ama teşekkür ederim canım arkadaşım 3:

Yavaşça Sakura'nın alnını öper.

Naruto: Off şuan gerçekten kafam çok karışık ne yapmam, ne düşünmem gerekiyo hiç bilmiyorum. Bu beni çok strese sokuyor.

Sasuke: Stres bebeklerimiz için kötü balım sen gel ben seni eve götürücem yat birazcık dinlen.

Naruto: Siktir git başımdan Sasuke.

Sasuke: Ramen de yapıcam sana en güzelinden.

Naruto:... Olabilr..

Sakura: Bende yavaştan kaçim baii

Giderler~

~Evde~

Naruto: Sasuke.. Ben bu çocuklara bakamam sende öyle.. İkimizde yeterince büyük değiliz ve bizim görevlerimiz var ve evet bende çok şaşkınım ilk defa mantıklı konuşuyorum nasıl oldu en ufak bi fikrim yok..

Sasuke: Farkındayım.. Biliyorum ikimizde 'çocuk' daha doğrusu 'çocuklar' bakıcak kadar büyümedik daha 16 yaşındayız ve senin böyle bi yük taşıman senin için fazla fakat ben elimden geleni hatta gelmeyenleri de yapıcam size iyi bakıcam. Söz. Evet şuan sanki içi boş sözler gibi geliyo fakat yapıcam çünkü bu Sakuranın hatası olsa bile benim hep hayalimdi.. imkansızımdı bu şimdi bu imkansız gerçekleşebilir hayır gerçekleşicek ve ben sadece korktuğum için bakamam diye yaşım küçük diye yada onun gibi bi sebepten bu imkansızı elimin tersiyle itemem. Çünkü bu şey 4 bin yılda bir gelicek bi şans bunu istesek de yapamazyız. Elimizdeyken.. onlara sahip çıksak olmaz mı?? [:

Naruto:.... Düşünmem için vakite ihtiyacım var. Bana vakit tanır mısın?

Sasuke: Evet. Ama cevabın hayır olsa bile.. evet olması için çabalamaya devam edicem asla pes etmeden.

.....

~1 hafta sonra~

Sasuke'nin ağzından;

Tam 1 hafta oldu. Naruto evinden adımını atmadı. Evet ev tadilatı bitmişti. Kendi evindeydi ve kapıyı kimseye açmıyodu. Hergün devamlı olarak onu görmeye gitsemde içerde bayılıp kalmadığını ispatlamak için bi kaç küçük cümle kuruyor ve her defasında gitmemi söylüyordu. Tsunade hanım dışında içeri gidebilen kimse olmadı. Onun girmesine izin vermeseydi olay çıkarıcağımın farkındaydı. Çünkü onun sağlık durumunu gözlemlemeliydik. Hem bebekler, hemde onun için... Fakat hala gözükmemeye devam ediyordu.. Ben mi? Bense sokaklarda öylece geziyor, akşama kadar tüm bebek eşyaları mağzalarına göz atıyor burum bi gülümsemeyle içerdekiler izledikten sonra Naruto'nun evine gitme vaktim geldiği zaman evine gidiyor sesini duyduktan sonra bi süre kapısında oturup kendi evime geçiyordum. Narutonun fotoğrafına bakıyor uzunca düşünce ve hayallere dalıyordum. Sanırım yemek yemeyi kesmiştim.. uzunca bi süre. Geçen 1 hafta bana aylar hatta yıllar gibi geliyodu. Ayakta durmaya çalışıyordum Naruto benden daha çok acı çekiyordu. Ve ben söz vermiştim 'Asla pes etmeyeceğim'
Sözümü tutmak zorundayım...

Naruto'nun ağzından;

Tam 1 hafta.. Benim için 10bin yıl gibi geçen daha doğrusu geçmeyen 1 hafta.. hayatım boyunca hiç bu kadar ağır değildi günlerim.. Ailem olmadığı için dışlandığımda, canavar diye çağırıldığımda, yemek alıcak param olmadığında yada onun gibi bi çok kötü anımda bu kadar kötü olmamıştım hiç..
...

Devam edecek.

Kendim hakkında minik bir not: bazılarınız fark etmiştir belki benim gibi b12 eksikliği olan kişiler... Dönüp tüm böşümleri okumak zorunda kalanlar :')) neyse başta kendimi havva diye tanıttım ama en son attığım bölümde çilay dedim bunun sebebini detaycı olan kişiler merak etmiştir ben çok detaycıyımdır o yğzden aklımda böyle bi soru kalsa kendimi yer bitiririö aranızda benim gibi olan varsa diye söylim dedim adımı değiştirdiğim için artık adım havva değil çilay neyse buda öyle mini bi bilgiydi hadi bai baiii
Ve evet bölüm çok ciddi hiç benlik değil skkclskfdlfkls

sevgilimin knksının sevgilisini seviyomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin