Naru: Way amk şimdiki nesil de bi değişik eskiden böyle değildi. Adamlar sevgili olmadan direk evleniyorlar maşallah. Sonumuz hayır olsun inş
Sass: İman power kasma bi anda narudo, ve ikiniz daha sevgili olduğunuzu bile söylemeden evlilik çıkardınız. Ne zamandır birliktesiniz ve neden bizden sakladınız bunu?
Saku-safon: Biz 3 senedir beraberiz sadece Hinata insanların tepkilerinden çok korktupu için kimseye söylemedik. Ama ben evlenme teklifi edince kendisi herkese açıklamak istediğini söyledi.
Naruto: Yiaaa bu çok tatlıstı. O zaman sizi şimdiden tebrik ederimmm <3
Sasu: bende.
Sa(ev)kur'a': Bende diyip bitirdi cidden wow neyse işte bu kadardı. Şimdi diyerlerinede haber vermek için gidicez önce size söylemek istemiştik.
Naruto: Sizin adınıza çok mutlu oldum
Hinata: U-Umarım sizinkisi gibi çok mutlu bi e-evliliğimiz olur 8>
Narudo: Olucağına eminim.
~Saku ve Hina gider
Sasu: artık odamıza mı geçsek bizdee..
Narudo: Yine mi..
Sasuke, Narutoyu bi anda kucağına alır ve üst kattaki odalarına çıkmak için merdivenlere doğru ilerler. Çocukların odası alt katta olduğu için çok büyük bi sorun olmayacağından çocuklara bile bakma gereği duymaz. Odaya girip kapıyı kapattıktan sonra kucağındaki Narutoyu yavaşça yatağa yatırır ve kapıyı kilitledikten sonra Narutonun yanına geri gelir. Eğilerek dudaklarını öpmeye başlar. Narutoya kıyasla devasa olan ellerinden sol elini, Narutonun üzerinde ramen resmi olan ince kısa kollu tişörtünün içine atar yavaşça. Parmakları minik memeleri bulunca Narutodan sesler çıkmaya başlar 'mmhh' . Kafasını kaldırır ve aralıksız öpüşmeden dolayı nefes nefese kalmış Narutoya bakar. Dili dışarda öylece nefes almaya çalışan Narutonun ifadesi Sasukeyi daha çok azdırır. Bi çırpıda kendi üzerindeki tişörtü çıkardıktan sonra yavaşça narutoyu da soymaya başlar. Narutonun pantolonunun fermuarını yavaşça ağzıyla açmaya başlar. Paontolonu üzerinden tamamiyle çıkarsıktan sonra Narutoyu baştan aşağı incelerken Narutonun gözlerinin onun penisinde olduğunu fark eder 'yicekmiş gibi bakıyorsun.. korkmalı mıyım?'
Devam edicekk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilimin knksının sevgilisini seviyom
Humorbu bir sasunaru ama güzel olmayanından üzüm suyu: artık dayanamıyorum narudo affed beni bunu yapmak zorundayım.. güneş gözlüğü: ne diyon amk üzüm suyu: bunu.. güneş gözlüğ: ağhh şâkürâ: içerde ne oluyor lan hina yawru: yoksa narutokun ve sasukekun ş...