Лондон !!- Част 7

579 43 6
                                    

В 9 часа будилника се раззвъня . Първото нещо което видях , когато отворих очи бе Джъстин. Красивите му очи , бледо розовите му устни , прекрасната му коса. Прекарах пръсти през косата му , а той както седеше , всякаш спи , се навдигна и внезапно ме целуна.
- Мислех, че спиш?! - казах аз.
- Само за това ли прекара красивите си малки пръстчета през косата ми ? Сигурен съм , че ти се искаше да ме целунеш също !!
- Може би , но явно ти си искал повече . - отвърнах му и се засмях .
  
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
  
Какво ли беше измислил Ники .
Получиш СМС : ,, Дени , след 20 минути пред Big Ben... ще те чакам . Ако не дойдеш , ще те намеря! !!! "
    Приготвих се набързо и тръгнах.
- Къде отиваш , Дени ? - попита Джъстин.
- Ммм.. Ами азз... отивам на среща с една приятелка.
- Чакай ме и аз ще дойда.
- Не , Джъстин. Приятелката ми е стеснителна , затова по - добре да съм сама.
- Добре , но после ще ходим на кино. - каза , като се долавяше недоволство в гласа му .

  Пристигнах и видях пред часовника голям букет рози.
  - Дени , ти дойде !!
  - Ами Ники .. трябва да поговорим . - казах му аз като не приех букета му.
  - Виж Дени , ако не изпитваш нищо към мен , просто ми кажи.
  - Ами , Ники , мисля че между нас вече няма да се получи.
  - Благодаря ти , че не ми го спести Дени. - каза той .
  - Искам да си останем приятели . - не исках да се сърди и да сме си безразлични един към друг.
  - Дени не се притеснявай ... има друго момиче в живота ми , затова не се притеснявай ;) - каза Ники.
  - Много се радвам . - наистина бях щастлива.
 
Телефона ми позвъня . Беше Джъстин. Повика ме спешно и с Ники се разделихме като и двамата бяхме щастливи.
 

(( Харесайте или коментарите ако ви харесва :) ))

Teen LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang