Лондон !! - Част 2

730 36 0
                                    

Напазарувахме и се запътихме към хотела. Тази вечер лелите ни бяха на среща на випуска им, а аз и Джъстин щяхме да сме в ресторанта на хотела, а след това да се преместим в хотелската стая. Купихме си чипс , кола и шоколади.

- Дени , ние тръгваме. Вечерята в ресторанта долу започва в 8 часа. - каза леля.

- Приятна вечер - им пожелахме с Джъстин и се запътихме надолу. Беше още рано, но ни беше скучно. Решихме да се разходим.

- Е, Дени , разкажи ми нещо за теб. Какво учиш, какво те влече , обвързана ли си ? - попита ме и леко се засмя.

- Ами уча предимно Английски език и Литература. Нещо като необвързана съм, но сега не ми се говори. Обичам да пиша.

- Ахаа... значи ще ставаш Английска писателка...

- Хаха .... Хайде сега нещо и за теб...

- Ами аз обичам спорта. Занимавам се с футбол ... Обожавам футбола! - отвърна ми той.

- О, аз обичам да гледам мачове.

- Е , вече знаем какво е общото между нас - каза и се засмя. - Хайде да ходим на вечеря.

- Хайде.

Вечерята свърши и се качихме. Пуднахме си романтична комедия , а след като свърши се заговорихме за бившата му приятелка. Голяма кучка. Причинила му е толкова мъка.

На сутринта се събудих на дивана , а Джъстин беше на пода. Голям джентълмен е !

Teen LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora