На следващия ден, когато отивах към училище , телефона ми позвъня . Беше една приятелка , която не учеше вече тук.
- Еиии ... как си скъпа моя !
- Добре съм прекраснице - бях доста учудена от сутрешното позвъняване.
- Амии нали не си забравила , че днес скъпата ти приятелка има рожден ден!
- Ооо , честит рожден ден прекраснаа... Обичам те! Бъди все така усмихната и много щастлива.
- Даа , Благодаря ти ... Но ти звъня , за да ти кажа , че тази вечер се събираме у нас ... Ела задължително! Е добре , ще те чакам ... Хайде аз влизам в час .. До довечезра!
- Добре .Чаоо !
Когато отидох в училище се видяхме с ,,него" . Каза ми , че и той бил поканен на рождения ден. Уговорихме се да отидем заедно .
В 5 часа вече бях готова . Бях с новата ми синя рокля и високи обувки . Косата ми беше накъдрена. Той ми звънна и ме попита : ,, Хей , готова ли си вече, защото те чакам от доста време " Веднага слезнах и тръгнахме към купона.
След 10 минути бяхме там с голям букет рози и кутия бонбони. Щурата ни приятелка много се зарадва . Направихме си мнооого снимки . Стигнахме до тортата , която беше уникална. Към 12 часа останахме само ние тримата. Доста си поговорихме . В 1 , решихме вече да си тръгваме . По пътя си говорихме за едно момиче от класа ми (нека я кръстим Гери , защото ще я споменаваме и за напред ) която завиждаше на дружбата ми с това момче ( него ще го кръстя пък Нико).
Нико каза , че я мрази , а тя много го харесва. Не искам да разбивам мечтите на Гери , но не искам и той да и дава напразни надежди . След дълги разговори пристигнахме пред входа ми и трябваше да се разделим .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Love
RomantizmВръска между връстници. Лъжи. Какво ще се случи по-нататък можете да разберете като прочетете разказа ми! Благодаря ви предварително!!