???? POV
"Haha smart do video ni, ko buat apa lagi bro.?" tanya ???? kepada Abg Deen.
" Haha aku buat macam ko nak la, ko bila nak join? Padu budak ni,pandai ko cari ye? " Abg Deen ketawa.
"Haha xkot,korang enjoy la puas2, ajar sikit dia tu. Semua benda dia rasa dia hebat sangat. Xbagi orang lain peluang langsung. Sekarang ambil semua hahagagaga" ???? rasa puas.
"Eh ko gelak pun typo, teruk betol."kata Abg Deen
" Haha apahal, biasa la. dah kalau ada lagi video ke pic ke. Send je k? bye master hahaha" talian telefon ???? dimatikan.
*****
Affan POV
Aku bergerak masuk kedalam kereta setelah selesai mandi dan makan. Master suruh aku tonggeng dan masukkan benda macam telur/peluru kecik. Dia kata benda ni just letak untuk bagi lubang aku relaks dari kesan liwat tadi. Aku ikut ja. Aku masih kena pakai jockstrap tadi dan lock aku dibuka sementara.
"Affan hari ni teman i Shopping k" Cik Laila memberitahuku walaupun pandangan matanya hanya melekat di screen telefonnya.
"Baik Cik Laila." aku menganguk faham.
Abg Deen/Master (dekat katil or hp saja panggil master) masuk dan mulakan pemanduan sesekali menjeling aku. Takut betul aku buka rahsia dia.
"So Affan,Abg Deen buli apa selama 2 hari ni? dia kalau xbuli xsah. Btw Abg Deen Kontrak kerja tu Laila dah sign dan ada dekat rumah dah. Nanti suruh Affan sign" kata Cik Laila kepada Aku dan Abg Deen.
" Ok Cik Laila nanti Abg Deen ambil" sambil menunjukkan simbol pistol ke arah aku.
"Xda la Cik Laila, Abg Deen just suruh sapu sampah dan kemas rumah dia ja." aku menipu.
" Oh. dah agak. Kerja dengan i mean keja dengan Abg Deen.Hope u boleh faham la. " Kata Cik Laila lagi. Memang betul,Cik Laila xtahu selama ni semua yang kerja dengan dia dah diratah mamat xguna ni. Pandai betul ugut orang. Dah sanggap kahwin je la. Susah sangat ke?
"Dah sampai" kata Abg Deen.
*****
Mall *****
"Affan,u tunggu depan ni taw,i nak try ni. " sambil membawa dua pasang baju ke bilik persalinan.
"Ok Laila" bila kat public ni la panggilan aku kepada bos aku ni. Kalau orang tengok kami ni macam pasangan couple cuma beza 3@4 tahun,tapi xnampak ketara sangat la sebab Cik Laila nampak muda, mungkin sebab dia beli skincare mahal untuk sapu dimuka bukan dibontot kan? Who know..
Selesai membeli kami terus berjalan sekitar Mall sambil cuci mata. Hairan aku Cik Laila ni laki ke perempuan. Ye la sebab kejap sangat shopping. Kalau perempuan mau 5 jam tu pun belum tentu jumpa yang dia suka.
"Affan jom balik ke kereta" Ajak Cik Laila.
" ya jom" kataku. Tiba2 aku terduduk terasa badan aku begetar. sesekali terasa kuat. Mujur la aku hampir sampai ke tempat parkir.
" Kenapa u ni? Sakit perut? pening? Ke dah cucuk vaksin? effect dia ni"tanya Cik Laila bertubi-tubi.
"Vaksin tahun depan Laila. Kita masih 2020, aduhhhh...xpe jom terus ke kereta. Affan ok lagi" ujarku kesal kerana Cik Laila langsung xtahu isu semasa. 😪
Setelah sampai di kereta, Cik Laila terus bagitahu Abg Deen pasal aku.
" Oh ni mesti kes makan telur kat rumah tadi ni, xpa nanti Abg Deen ambil ubat kat rumah bagi kat Affan. Dun worry Cik Laila. " sambil senyum sinis ke arah aku.
YOU ARE READING
Perangkap (complete)
Non-FictionKisah 1 : Affan seorang lepasan IPTA yang sedang mencari pekerjaan, terpaksa membuat kerja lain untuk menyara hidup. Kerja sebagai "Peneman" yang jarang-jarang ditawarkan. Sehingga satu hari dia bertemu dengan Cik Laila Apa itu "Peneman"? Perangka...