Kenapa Alif tiba2 nak ikut aku kerja? Macam mana kalau dia tahu apa yang jadi dekat aku time kerja? Aduh, mungkin aku kena pakat dulu dengan Master.
Baiklah esok aku akan jumpa dia."Kenapa tiba2 nak ikut abg?"tanyaku
"Sebab cuti ni,ingat nak cari duit lebih sikit" Kata Alif
"Ha ok nanti abg gtaw tempat abg keja dulu" balas aku.
*****
Master, esok nak jumpa,boleh? - Affan
Kenapa nak jumpa?bukan ada hal esok.- Master
Ada hal sikit. Ingat nak serve master tapi anjing nak mintak tolong sikit. - Affan
Ok, aku rasa aku tahu sebab apa, esok ko tunggu kat situ macam biasa pukul 9am. -Master
*****
"Apa hal ko nak jumpa aku ni anjing?"tanya master
"Sebenarnya, saya nak tanya siapa yang bagi maklumat saya dekat master? Saya janji kalau master bagitahu,saya akan ikut semua master suruh buat." kata aku.
" tu privacy la boy, mana boleh suka2 bagi tahu" ujar master.
"Saya janji master xnyesal kalau bagitahu" kata aku lagi.
"Xnyesal? maksud ko boy?"
tanya master lagi"Macam ni................." terang aku panjang tanpa spoilkan aku yang akan jadi nanti.
" Hm nice, kalau macam tu aku setuju, tapi ko macam mana lepas ni?" tanya master yang hampir setuju.
" Anjing ikut kontrak,yang lain terserah pada master" balas aku .
"Actually ko kenal dengan informers aku ni, jangan terkejut....dia adalah.........." terang master panjang lebar.
Reaksi terkejut aku tunjuk dan aku dah jangka. Xsilap lagi. "Anjing dah paham semua"
" Aku dah bagitahu, sekarang ko kena layan aku 2 round,daddy 2 round ,Deal?" master balas
" Deal" Balas ku puas hati.
*****
???? POV
Lusa, datang sini aku nak ko join aku torture budak ko. Paham?Kalau x aku buka rahsia ko. - Abg Deen
Adeh,kena ka? Nanti dia nampak muka aku macam mana?kantoi la - ????
Dia blindfold la. Xnampak. Macam video yang aku send aritu." - Abg Deen
ok la aku gi nanti, pukul berapa? - ????
Pukul 10am sharp, rumah aku. Pakai fully Black. - Abg Deen
ok ye la Master Zaideen Danial - ????
you wish it 😈😈- Abg Deen
****
Abg Deen POV
"Ready boy?" kata aku
"Yes master," kata affan
"Jangan lupa daddy sini taw,daddy pun nak rape boy gak " kata daddy lupa.
(babak ni malas nak taip sebab Affan kena raped lagi dengan Master dan Daddy sebab dah deal. Tapi hanya diikat tangan didepan dan ballgag saja .Session 10am- 2ptg ,rest 1jam . sambung session 3ptg sampai 5ptg)
Bukan kena raped saja. Affan kena kemas rumah,basuh baju,lipat baju masakan minum petang pada hari tu. Master dan Daddy perhati ja Anjing diorang,xsangka baru berapa hari dah jinak dan xmelawan.
YOU ARE READING
Perangkap (complete)
Non-FictionKisah 1 : Affan seorang lepasan IPTA yang sedang mencari pekerjaan, terpaksa membuat kerja lain untuk menyara hidup. Kerja sebagai "Peneman" yang jarang-jarang ditawarkan. Sehingga satu hari dia bertemu dengan Cik Laila Apa itu "Peneman"? Perangka...