Kehidupan Ali

250 12 11
                                    

??? : Ali !

Ali : Huh (toleh ke belakang untuk melihat siapa yang memanggilnya)

Ali : Oh Alicia kenapa ni?

Alicia : Tak ada apa-apa pun........ Ingat nak ajak kau lepak je lepas habis training nanti.

Ali : Aku on jee.

Alicia : Kalau macam tu jom pergi training.

Skip......

(Habis training dah)

Ali ; Hebatlaaaa kau Alicia, kau dapat markah paling tinggi tadi. Rudy pun kalah.

Alicia : Kau pun apa kurangnya, prestasi kau makin meningkat kot. Mentor pun puji kau tadi.

Ali : Eheheh, tapi x sehebat kau lagi.

Alicia : Memangla, kau tu budak baru nak up, lain la macam aku dah lama dah up.

Ali : Mana ada....(Kejar Alicia)

Skip...................

Ali tiba dirumahnya, kelihatan rumahnya gelap menandakan ayahnya (dr. ghazali) masih belum pulang.

Ali: Haisshh.......ayah belum balik lagi.Takpelah biar aku buatkan kopi untuk ayah dulu.

Setelah selesai membancuh kopi, kedengeran kereta ayahnya memasuki pekarangan rumah.

Ali: Uishh...... baru ja sebut dah balik.

Sambung.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Mengapa kau lakukan aku begini (Alilicia)Where stories live. Discover now