Apa..........

140 8 1
                                    


Esoknyaaaaa.........

Alicia : Papa....... Alicia pergi sekolah dulu.

Rama : EEEhhh x yah, papa dalam proses transfer kamu ke SMT 2.

Alicia : Hah..... papa betul- betul tukar.

Rama : Yela..... Kamu ingat papa main-main.Papa x nak disebabkan cinta monyet kamu tu pelajaran kamu terabai.

Alicia : Papa!!!!! cinta ali and alicia ni bukan cinta monyet!!!!!!!!!

Rama : Berani kamu tangking papa hanya disebabkan cinta kamu yg kononnya sejati tu !!!!! Kamu jgn sampai papa buang kamu dari MATA.

Alicia : Papa..........hisk..........hisk..... sampai hati papa, hanya disebabkan tuduhan pakcik jiran sblh tu jee papa sanggup nak hancurkan hidup alicia. Papa tau kan jadi super ejen tu impian alicia dari dulu, kalau papa buang alicia dari MATA mcm mana alicia nak jadi super ejen.

Rama : Super ejen tak bercinta.

Alicia : Ooooo super ejen x bercinta habistu ejen aliya bercinta dengan encik.ghazali masa ejen aliya umur 15 tahun x apa pulak.Alicia ni 17 tahun baru nak bercinta tau.

Rama : Jangan sesekali kamu heret e.aliya dalam hal ni. Dia bercinta masa tu sbb dia dah jadi super ejen pun. Kamu ni takat pergi misi ramai bolehlaaa,cuba pergi sorang kelautlaaa.Tak boleh ke kalau tak bercinta apa susah sgt nak dgr cakap papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alicia : Ok fine, kalau itu yg papa nak alicia terima tapi papa kena ingat alicia takkan lupakan cacian papa tu pada alicia. Alicia akan pastikan alicia jadi super ejen.(Berlari naik atas kebilik)

Rama : Alicia papa minta maaf tapi ini permintaan seseorng.(bisik sendiri)












BERSAMBUNG.....Hah cuba teka sapa seseorng tu......teka betul nanti saya follow


Mengapa kau lakukan aku begini (Alilicia)Where stories live. Discover now