Perit...........

159 11 1
                                    

Alilicia duduk di atas sofa di rumah rama,manakala rama pula sedang jalan ulang alik....

Alilica be like : Isshhh org tua ni dah kenapa, pening aku dibuatnya......

Rama : Apa yg kamu dah buat ni( tengking )

Ali : Oii mak kau hijau eeh mak alicia putih laaaa... ( ali melatah )

Alicia : Hah........

Ali ceritakan dari A - Z.........................

Rama : Deyyyyy...... buat apa kamu angkat alicia? Dia tak ada kaki kaaaa atau tulang dah patah.......

Ali : Ehhh tak laaa dia ada kaki tengok ni ( tunjuk ke arah kaki alicia ) dan tulang dia pun x patah.... Alicia jalan jap

Alicia pun jalan..............

Rama : Dey.......... Aku tgh perli kau laaa asalaaa kau ni lurus sangat ali.

Ali : Eeekk

Rama : Dahhh mulai skrg kamu jgn jumpa dan contact. Alicia, papa akan tukar kamu ke sekolah lain dan tukar nomber fon kamu!!!!!!!

Alilicia: Apaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alicia : Papa hisk.............................. hisk papa tak bole buat alicia macam ni..........

Rama : Aaahhhh tade tade keputusan papa muktamad........alicia kamu tak payah pergi akedemi dan x payah jaga iris dah lepas niii , papa akan suruh moon jaga iris dan kamu ali , kamu x payah ke hq mata dah dan x payah jadi groupmate alicia dah lepas ni moon akan gantikan alicia !!!!!!!!!!!!!!!

Alilica : Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!! Asal moon pulak.

Rama : Dah..... Alicia naik atas ali kamu boleh balik.

Alilicia : ok (moody)

*

Author : Biasalaaa org tgh bercinta kalau dihalang mmg akan moody.

Ali : Kau apa tau....kau single forever.....huhu

Author : Diamlaaaahhh, aku tukar hero jadi rudy baru tau..........

Ali : Kau berani (bawa keluar yoyo blast)

Author : Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Alicia : Woi sambung laaa tulis cerita kau.....

Author : Aduh kacau laaa singa niii

Alicia berapi

Author : OKOKOKOK aku sambung tulis sekarang................

*


















B

e

r

s

a

m

b

u

n

g

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




Hehe.........................................

Mengapa kau lakukan aku begini (Alilicia)Where stories live. Discover now