Smile.Dog

29 0 0
                                    

Arkadaşlar smile.dog'u zorda olsa çevirdim.. Ilk Okuyanlar lütfen yorum yapıp beğenirseniz çok mutlu olurum. Uzun bir çeviri oldu ama deydi. NYSE keyifli okumalar. :)

Mary E. Ile yüzyüze ilk kez 2007 yazında tanıştım. Mary ile görüşmek için 15 yıllık kocası Terence ile görüşüp, plan yapmıştım. Mary başlangıçta gazeteci değil de Üniversite görevleri ve her şey plana uygun gitseydi birkaç kurgu için bilgi toplayan amatör bir yazar olduğumdan görüşmeye olumlu bakmıştı. Benim alakasız bir iş için Chicago' da olduğum bir haftasonu görüşmeye karar vermiştik ama Mary son anda kendini yatak odasına kilitledi ve benimle görüşmeyi reddetti. Bir buçuk saat boyunca Terence ile kapının önünde kamp yaparcasına oturduk. O karısını sonucu olmaksızın yatıştırmaya çalışırken ben de dinliyor ve not alıyordum. Mary nin söylediği şeyler biraz mantıklıydı. Ama bunları kafamda oluşturduğum modele yerleştirdiğimde şu sonuca vardım: Onu görmeme rağmen ağladığını anlayabiliyorum. Benimle konuşmama nedeni Rüyalarında ki, kabuslarındaki şeydi. Terence konuşmaktan Vazgeçtim imde fazlaca Özür diledi ben de onun içini Rahat tutmak için bu hikayeyi araştıran bir gazeteci olmadığımı sadece meraklı bir genç olduğumu anlattım. Ayrıca o anda belki de benzer başka bir vakaya geçmeliyim diye düşünüyordum.
Mary E. 1992' de Chicago tabanlı bir Bulletin Board System (BBS)' inin yöneticisiyken smile.jpg ile karşılaştı ve hayatı sonsuza dek değişti. Terence ve Mary sadece 5 aylık evlilerdi. Mary bu resmi gören tahminen 400 kişiden biriydi. Resim BBS' e hyperlink olarak atılmıştı. Mary bu konu hakkında açıkca konuşan tek kişiydi. Geri kalan anonim kaldı, bir kısmı ölüydü. 2005' de ben yalnızca 10.sınoftayken smile.jpg internet fenomenlerine olan ani ilgimle birlikte dikkatimi çekti. Mary zaman zaman smile.dog olarak da alınan smile.jpg nin en tanınan kurbanıydı. Benim ilgimi çeken bariz bir bilgi eksikliğiydi. Insanlar genelde bu yüzden bu efsanenin varlığına bile inanmaZ oyun yada şaka olduğunu düşünürlerdi. Bu özel. Çünkü diğer resim dosyaları üzerine kurulu fenomenler gibi değildi.
Hiçbir yerde bulunamıyordu. Diğer fenomenler ise 4 chan Gibi sitelerde, özellikle yani paranormalite subboard' ında bulunabiliyordu. Bazı smile.jpg dosyaları da dolanıyor du fakat sahteydiler, çünkü aynı etkiyi yaratmıyorlardı. Smile.jpg yada smile.dog diğer skandal şok edici siteler gibi Wikipedia yada diğer ansiklopedik sitelerde yer almıyordu. Bahsedildiği anda siliniyordu.
90' ların ortalarında "GÜLÜMSE ÇÜNKÜ TANRI SENİ SEVİYOR! " başlığıyla zincirleme maillerin ortaya çıktığı ve dosya eki olarak smile.jpg' nin yayıldığı da söyleniyor. Yine de bu etkilerin görüldüğünü söyleyen çok az insan var ve ne dosya ekine ne de bir bağlantıya ulaşılamıyor..!!!

Korku Dolu GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin