SİYAHH GÖLGE

45 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere 2 sene önce yaşanmış bir olayımı anlatıcam. Gerçekten bn bu olayı yaşadım ve 1 yada 1 bucuk ay etkisinden çıkamadım.. Neyse anlatmaya başlıyorum..

Dediğim gibi yaşadığım olau 2 sene önceki bir olay. O gün yan komşumun evine gitmiştik kardeşim ile. Yan komşumun evinin bahçesi tam korku filmi çekilcek yer kısacası.
Neyse yaz günü olduğu için biz üçümüz bahçede ders yapıyoduk. Birden mutfaktan çok fena yanık kokusu geldi aceleyle gidip baktığımızda ocağın üstünde plastik kap yanmoştı. E bizde evde 3ümüz tek olduğumuz için telaşlandık ve salaklık edip plastik kabı ve ocağı kapattıktan sonra bütün camları açıcağımız halde gidip bütün Heryer i kapattık. Ondan sonra birden bahçeden ses duyuldu ve siyah kapı açıldı. Bizde camdan baktığımızda kimse yoktu. ve iyice korkmaya başladık. Aldık battaniyeleri üstümüze kapattık ve cama odaklandık. Ondan sonra aradan yarım saat geçtikten sonra tekrar kapı açıldı ve biz cama odaklandık birden camın önünden hıphızlı bir şey geçti. Ama simsiyah gölgemi desem ne desem bilemedim. Ama siyah olduğu ve Şimşek gibi geçtiğini 3ümüzde gördük. Kardeşim ağlamaya başladı. Bizde kız arkadaşımla cama çıkıp baktık ama hiç kimse yoktu ve bahçe kapısı kapalıydi. Afedersiniz ama altımıza işicek duruma geldik. Tabi bu olayları annelerimiz gelince onlara anlattık. Her anne gibi bize inanmayıp şaka olduğunu düşündüler. Ama o günden sonra birazcık psikolojim bozulmuştu. Ve bidaha hayatta evde tek kalmadım. Ve şuan 13 yaşındayım ve hala birazcık korkuyorum. Ama birtek kötü tarafı o siyah hıphızlı şeyi birtürklü ne olduğunu çözemedim! !....

Korku Dolu GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin