Mezarlıktaki Gelin

79 3 0
                                    

Arkadaşlar bu yazdığım hikaye biraz uzun olucak.. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar :)

Bir akraba düğününden dönen Elif ve arkadaşı Ahmet 20 kasım akşamı,yaklaşık 00.03 sularında şehir mezarlığından otomobille geçiyorlardı. Her iki tarafı mezarlık olan dar bir yoldu. Aniden soldaki duvarın üstünden,arabanın önüne beyaz bir şey atladı. İki arkadaş bunun beyaz bir köpek olacağını düşündü. Ancak normal şartlarda ona çarpmaları gerektiği halde her ikisi de çarpma sesi duymamış ve çok şaşıtmışlardı. Arabayı durdurup arkalarıma baktolar ama hiç birşey göremediler. Her ikisidde garip bir şeyler olduğunu fark etmişlerdi. Mezarlıktan çıkmalarına çok az kalmıştı ki,aracı kullanan Ahmet bir çığlık attı. Dikiz aynasından bakıyordu. Bunun üzerine arkaya dönüp bakan Elif'te arka koltukta oturan gelinlik giymiş bir kadın gördü. Kadın sessizce iki arkadaşı izlemekteydi. Büyük bir korkuya ve telaşa kapılan arkadaşlar,mezarlıktan nasıl çıktıklarını ve arabadan nasıl indiklerini hala hatırlamıyorlar. Ön cama yapışmış bir şekilde arabayı durdurdular fakat kdın artok orda deildi. Bunun üzerine olayı araştormaya başlayan Ahmet,aynı gün ölen bir kadın olduğunu öğrendi. Kadın yakın bir köyde yapılan düğününden dönerken trafik kazasında hayatını kaybetmişti. Ve öldüğünde üzerinde gelinliği vardı. Ölen kadının yakınlarını ziyaret eden Ahmet kadının aynı kadın olup olmadoğını öğrenmek istedi. Gittiği evde kendisine bir fotoğrafı gösterildi. Fotoğraftaki kadın o gece otomobilin arka koltuğunda gördüğü kadındı. Ölen kadının yakınlarıda olaya şaşırdılar. Bir dha irdelemelerine rağmen,o gün ölen kadının neden onlara gözüktüğünü öğrenemediler...

Korku Dolu GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin