Yalnız Değiliz. .

29 2 0
                                    

Arkadaşlar bu hikayeyi başkasının ağzındanmış gibi yazıcam. Umarım beğenirsiniz. . Keyifli okumalar:))

Öncelikle 34 yaşında ve çok iyi bir şirkette, iyi bir görevde olduğumu belirtmek isterim. Hayatımı yaşayabildiğim derecede modern şartlarda yaşayıp, gece kluplerinden partilerden çok zevk alan sosyal yaşantısı çok renkli bir hanım olduğumda, sizlere sadece 1 ay değil birbirini takip eden bir kaç olayı anlatmaya çalışacağım. Aslında yıllardır bunları unutmaya çalışmış ve en yakınlarımla bile paylaşmaya cesaret edemedim. Ama artık sizlerle paylaşmaya karar verdim. Aslında bizler, asla... Yalnız Değiliz. .
Ben 5 yaşlarındayken geceleri korkuyla uyanır hale geldim. Sebebi belirsizdi...
Hatırladığım tek şey gece yatağa yatıp gözlerimi kapatmaya korktuğum... Biran da kapının arasından yattığım odayı kara kara ağır, bulutumsu şeyler kaplıyordu ve bn nefes alamıyordum. Bu olaylar her gece olmaya başladı. Kimseyi bunlara inandıramadım. Çocukça kapris sandılar. Ve her ne sandılarsa bilemiyorum..
En sonunda odama gitmeye korkar hale geldim. Çünkü beni orda bekleyen görünmeyen garip birşey vardı. Gecelerim ağlamaklı ve korkuyla geçmeye başlamıştı ki ailem eve yaşlı birini getirip kurşun döktüler, okuttular bir süre boynumda küçük kuran taşıdım. Sonra yavaş yavaş bitti bu olay.. Bu bir karabasan mıydı?? Bilemiyorum.. Hala bilemiyorum..

Korku Dolu GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin