Rodina a detstvo

10K 285 4
                                    

Keby ste chceli vedieť kde som, práve teraz sedím v Mekáči a znova rozmýšľam. Tentokrát však nie o práci alebo vzdelaní. V minulom dieli som vám chcela povedať niečo z môjho detstva. Presne tak len chcela pretože ma vyrušili kamošky. Takže by sme to mohli napraviť. Moji rodičia mali krásne manželstvo. Mysleli si že nebudú mať deti lenže zrazu som sa narodila ja. Ich jediné dieťa. Áno som jedináčik. Docela smola ale čo už. 

Moji rodičia si ma opatrovali ako oko v hlave. Mala som vtedy 3 roky chýbal mi mesiac do 4 rokov a vtedy sa to  stalo. Tá osudná vec. Otec nechodil domov. V správach hovorili že opitý vodič šiel autom a zabil nevinnú osobu. Nič sme si z toho nerobili až dovtedy keď zazvonil telefón. Je u nás normálka že všetky telefóny dvíhala mama. Zdvihla sa s úsmevom na tvári a prešla k telefónu, lenže po chvíli počúvania sa jej úsmev z tváre vytratil. 

Nepovedala mi o čo ide. O tom že tou nevinnou osobou ktorá zomrela bol môj otec som sa dozvedela až po mojich narodeninách. Asi si myslíte ako to že som si 2 mesiace nič nevšimla. Bolo to preto lebo mama mi povedala že z toho bola smutná pretože otec musel ísť na veľmi dlhú cestu. Keď som sa to dozvedela (to že otec je mŕtvy) začala som plakať. 

No a odvtedy sa o mňa mama starala sama. Keď som chodila do školy a prvýkrát sme sa učili o sexe mama mi to nechcela vysvetliť lebo si myslela že ma tým chráni. Zakazovala mi chodiť von či už na diskotéky alebo koncerty (samozrejme keď už bola väčšia), zakazovala mi chodiť s chalanmi. 

Keď som mala 14 rokov začala som sa tajne stretávať z jedným chalanom. Volal sa Oliver bol o rok starší než ja a bol mojím prvým chlapcom. Ak sa pýtate či sme spolu spali-tak hej. Pripravil ma o panenstvo. Bola to moja prvá vážna známosť. Chodili sme spolu 1,5 roka lenže potom odišiel študovať do zahraničia a kvôli tomu sme sa rozišli lebo sme si mysleli že by nám to na diaľku nevydržalo. 

Ďalšieho chalana som mala keď som mala 17 rokov. Chodili sme spolu asi pol roka lenže to nevydržalo pretože som zistila že ma len využil. A hovorí sa že do tretice všetko dobré..... lenže u mňa to neplatí . Môj tretí a doteraz posledný chalan sa volal Peter. Chodili sme spolu asi 2 roky od mojich 18 do 20. Lenže časom som zistila že vlastne k nemu nič necítim takže sme sa rozišli. 

No a odvtedy som single. A hľadám pravú lásku. A preto si už aj môžete domyslieť prečo ma kamošky podpichujú. Viete odvtedy čo mi Emily povedala že by som to mohla skúsiť v tých firmách že možno si tam nájdem svojho pravého odvtedy uvažujem že to asi skúsim. A vždy keď sa nad tým zamyslím mám taký divný pocit. Kto vie prečo.....

Ahojte.Najskôr by som vám všetkým chcela poďakovať za to že aspoň pár ľudí číta túto story. Zatiaľ nebudem náročná na hlasy alebo komentáre kedže je to moja prvá story ale keď uvidím že je tu dosť ľudí trošku pritvrdím :D :D. Každopádne viem že je to úplny prepadák takže ďakujem aspoň vám ktorý si vždy dáte tú námahu a prečítate si to čo napíšem . :) A ešte raz ĎAKUJEM.

Príťažlivosť ZemeWhere stories live. Discover now