Darček k vianociam

4.4K 158 1
                                    

Ema -niekoľko hodín po oživovaní
Tma, žiadne svetlo. Tak takto vyzerá môj koniec?? Nemôžem sa pohnúť nič necítim. Snažím sa ale nejde to. Jakto? A čo moje dieťa čo sa s ním stalo?? Počujem niečo, vŕzganie stoličky niekto sa mi prihovára, plače chcem povedať že som tu že ho počujem ale nedá sa to. Som bezmocná. Čím ďalej sa snažím tým ďalej mi ubúdajú,sily a ja znova padám do tmy.

Taylor
Toto nezvládnem, konečne som našiel niekoho koho milujem. Áno milujem ji. Chcem s ňou žiť až do smrti.
,,Taylor poď sem prichádza sestrička"
Zavolá má matka. Dúfam že je všetko v poriadku.
,,Vy ste rodinný priatelia Emy?"
,,Ano čo sa stalo s Emou,a s dietatom?" vychrlil som na ňu otázky.
,,Je mi to ľúto,ale vaše dieťa neprežilo no a vaša priateľka bola zrejme otravena a bojuje o život. Ak ju niekto otravil tak to bol.Veľmi silný jed. Je mi to ľúto." a odišla.
,,Nie to nie je možné. To nie je možné...." všetci ma upokojovali ale tak trochu sme plakali všetci. Posledné čo si pamätám bolo ze sme šli domov lebo doktori povedali ze aj tak nepočítajú s tým že sa Ema zobudí. Spomínam si už len na to,že som uplakaný a tak som zaspal.

Ema-o niekoľko dní
Neviem koľko to trvá ale deje sa to opakovane. Stále sa pokúšam pohnúť, stratím silu a upadnem do tmy. Počkať ja počujem Taylora. Musím sa zobudiť, musím ho ubezpečiť že viem čo mi hovorí. Že som s ním. Nejde to opúšťajú má sily keď v tom....

Taylor
,,Ach Ema keby si vedela ako nám chýbaš. Zobuď sa prosím. Ema ja.. Ja ťa naozaj milujem a chcem s tebou žiť do smrti. Buď mojim darčekom na Vianoce. Prosím neopúšťaj ma ...." A rozplakal som sa. Držal som ju za ruku, hlavu položenú na posteli a slzi mi tiekli. Keď zrazu pohla rukou. Zdvihol som hlavu a pozrel sa na ňu. Pomaličky otvorila oči a keď ma zbadala usmiala sa. Bol som šťastný. Môj darček k Vianociam.
,,Veselé Vianoce Ema"

Možno trošku menší diel ale berte to ako taký vianočný darček odo mňa. Dúfam že ste radi aj za Taylora. No a čo dodať. Len veľké ďakujem že čítate môj príbeh a Šťastné a veselé Vianoce.

Príťažlivosť ZemeWhere stories live. Discover now