Záhadný prášok

5.2K 161 7
                                    

Po týždni

Je úžasné v akom krátkom čase sa z nás stal pár. Moja mama už to vie a je z toho nadšená, dokonca volal aj svojim rodičom. Dohodli sme sa na spoločnej večeri ktorá bude zajtra. Výsledky sú zatiaľ v poriadku, takže sme šťastný. S Vanesou vychádzame v pohode. Lenže stále nevie že je to Taylorove dieťa. A ani nevie, že spolu chodíme, zrejme preto s ňou zatiaľ tak dobre vychádzame. No ale teraz koniec premýšľania a hurá do roboty.

Piatok

Dnes nás čaká veľký deň a okrem toho, že ideme do práce budeme mať spoločnú večeru s rodičmi. Taylor konečne spozná moju mamu a ja konečne spoznám jeho rodičov. No, ale najskôr práca a potom pláca nie? Tak hurá do toho.

V práci

,,Tešíte sa na dnešnú večeru slečna Dickensnová?" spýtal sa Taylor a prešiel mi rukou po zadku.

,,Jasné, že sa teším, ale pane budem vás musieť požiadať aby ste vašu ruku z môjho zadku dal okamžite dole, lebo sa budem sťažovať." samozrejme som to nemyslela vážne. Ten pocit som si užívala, ale trošku slušnosti treba (:D).

,,Sťažovať sa môžeš tak vieš komu. Ale aj ja sa teším, naše bábätko bude úžasné." povedal a hladil ma po bruchu. Nemôžem uveriť, že som sa ho vtedy v tom klube bála. Myslela som, že ma bude chcieť zabiť alebo niečo, chcela som od neho utiecť, ale teraz by som sa radšej zabila akoby som mala od neho utiecť.

,,Dnes príde Nicolas, vie že čakáš bábo len nevie s kým. Je pravda, že všetko nemusí vedieť."No zbohom on to povedal Nicolasovi. A on dnes príde, tak to radšej budem simulovať, že mi je zle a pôjdem domov. Kiežby sa to dalo. Ježiš už počujem jeho hlas. No zbohom.

,,No už ho tu máš tak ja idem vedľa dobre?" Len prikývol a rýchlo ma pobozkal na nos. Vo dverách som ho stretla, nafúkanca jedného.

,,Ale, ale Ema gratulujem dúfam že sa dozviem čo to bude, či chlapček či dievčatko."No jasné.

,,Ďakujem, budeš medzi prvými ktorí to budú vedie." To si píš, že ti to nepoviem, to by som sa radšej vlastnoručne uškrtila. No, ale Taylor mu to určite vykecá, niet divu keď sú to "najlepší kamoši". Keby Taylor vedel, že to na mňa Nicolas skúšal neviem či by sa s ním ďalej "kamošil". No nič idem si niečo porobiť a dúfať, že za mnou nepríde.

V kuchynke

Nachádzam sa v takzvanej mini kuchynke kde sa varí káva a tak som sem zašla lebo som mala chuť na čaj. Vyznie to divne, ale je to tak. A hádajte kto tam bol? No predsa najväčší idiot na svete: Nicolas. Robil si čaj (myslím).

,,Ale, ale mamička si zašla na čajík hej?"Ježiš je tak odporný.

,,Ano a pokiaľ by si dovolil chcela by som si ho spraviť." Je mi jasné, že len tak neodíde lenže potom urobil dobré gesto, čo ma veľmi prekvapilo.

,,Ale zober si ten môj, už aj tak budem musieť ísť, len mi povedz koľko chceš cukru." A tak som mu povedala a ďalej som sa naňho nedívala. Podal mi čaj a chystal sa na odchod. A tak som pristúpila k linke a chcela sa napiť keď som zrazu začula.

,,Viem koho je to decko, keby si nebola sprostá mohla si byť šťastná so mnou a nemusela by si otehotnieť. Aj tak sa divím Taylorovi, že ti nenakázal dať si dieťa vziať. Pobláznila si ho. Ale daj si na seba dobrý pozor, nikdy nevieš komu môžeš veriť. A nech ti čaj chutí." S týmito slovami odišiel. Nahnal mi strach to priznávam, ale viac som sa tým nezaoberala, boli to len prázdne slová takže prečo aj? Hmm, ten čaj je naozaj chutný skoro až presladený. Takže prestávka skončila, späť do roboty.

Pohľad tretej osoby

V kuchynke bolo ticho, keď zrazu dnu vstúpil muž. Bol to Nicolas, začal si mrmlať nadávať a spravil si čaj do ktorého si dal cukor. Zrazu vstúpila žena. Bola to Ema. Rozprávali sa a Nicolas jej potom ponúkol čaj. Povedala mu, koľko chce cukru a on ho išiel dosypať. Počkať ale veď on už tam dával cukor. Tak čo tam potom sypal? Bol to nejaký prášok. Popritom ako ho tam sypal sa škodoradostne usmieval.Podal ho Eme a chystal sa odísť pri odchode sa otočil a hovoril skôr šeptal niečo hrozivým a pohŕdavým hlasom. Potom sa otočil a išiel preč. Ema čaj vypila a vrátila sa do práce.

Dámi a páni je to tak napísala som pre vás ďalšiu časť. A to v rekordnom čase. Veľmi krásne vám ďakujem za hlasy a komentáre, stále ma to posúva ďalej a ďalej. Chcela by som poznať váš názor na túto časť. Jednak na záhadný prášok, potom na pohľad tretej osoby a nakoniec na šťastný párik Taylora a Emu. Lúčim sa s vami a tešte sa na ďalšiu časť čaká vás prekvapenie či šťastné alebo smutné to už nechajte na mňa. :)

Príťažlivosť ZemeWhere stories live. Discover now