Czy Autorka ma kogoś kto ją ✨lubi✨? 🤔

63 3 0
                                    

Cały gang oprócz trio z Tpn: *pierdolą o czymś*.

Trio: *przegląda telefon autorki po czym krzyczą na całe studio*. AUTORKA MA NOWEGO SIMPA I JEST TO OSOBA Z GRY!.

Autorka: *wbija z buta*. Kto wam pozwolił wziąć MÓJ TELEFON?!.

Ray: Ty to się lepiej pochwał tym swoim simpem.

Emma: Na jasnego demona.. Ray! Ten wilk to jej simp! I to jest SAMICA!.

Nerek: Ja wiem, że ty to lesba.. Ale żeby simpować na postać z gry to wow..

Yuu (jako starszy brat nadal): Jeśli ją doda do naszej kochanej grupy to będzie rewanż za shipowanie mnie z Miką >:D.

Mika: Ale Yuu... Obiecałeś mi Yuu Juniora.. *płaku płaku*.

Cały gang: *pierdolą o Autorce i planują ship*.

Mały wilczek i brat Autorki: WILLONATI JEST OFFICIAL!.

Autorka: Co jest kurw-?!.

Guren: Eee, młody.. Jakie WilloNati?.

Brat Autorki: *mina 'serio'?*. Ship o mojej kochanej siostrze i jego siostrze :D.

Autorka: NO CHYBA CI ŁEP URWE! KTO CI POZWOLIŁ-!?.

Mały wilczek: Myślisz, że my tego nie przejrzeliśmy? Widziałem jak Willow wychodziła w nocy i do jej 'pokoju'.

Autorka: Kurwa... YUU! SCHOWAJ TĄ KAMERĘ!!.






























































No elo :).

Jak wam dzionek mija? Przepraszam, że to nie komiks ale nadal nie mam innych zdjątek. I tak mam nowego simpa i jeśli ktoś zna 'piggy' z robloxa to chyba wie o kim mowa.

A taka propozycja..

Chcecie żebym zrobiła taką miłosną książkę o niej i mnie? Bo mnie kręci zrobienie takiej książki i czy chcecie żebym ją dodała w raz z resztą Srebrnej Łapy (sliver paw)? Odpowiedź tylko w kom i na grupie na fb. Dam tam nowy post.

Miłego dzionka i zostańcie bezpieczni ;).

Tłumacze komiksy MikaYuu z Języka Angielskiego na Język Polski OvOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz