Kolejny backround w studiu Autorki

98 3 0
                                    

Autorka i reszta zespołu jak zwykle siedzieli znudzeni w studiu.. No.. Prawie wszyscy gdyż Autorka siedzi na telefonie i co to?! Czy to nie jest jakieś nowe anime do kolekcji?! Trzeba było to sprawdzić więc nasze sławne trio, Emma, Ray i Nerek wzięli sprawy w swoje ręce.

Nerek: Jaki jest plan, żeby jej telefon zabrać?.

Emma: Mam jakiś pomysł :).

Ray: Na jakiego wielbłoda mamy czepiać się spraw prywatnych Autorki?!.

Emma: Bo być może doda nowe postacie w backroundach a my ich nie znamy!.

Nagle zadzwonił dzwonek oznajmyjący, że czas na spotkanie zespołowe, Autorka jak zwykle stała przed swoim stoiskiem jak mają media.

Autorka: Okej, skoro tak nasze kochane trio uwzieło się na mnie i na mój telefon to odpowiem na ich żenujące pytanka... To nie jest anime.

GAAAAAASSSSSSSPPPPPPPP.

Autorka: To.. Jest gra the walking dead..

Mika: O japierdole.. Znowu zaczął się simp na Clementine czy jak jej tam było..

Shinoa: To znaczy, że będziemy mieli więcej osób w zespole? Nie dziękuje.

Yuu: HA! BĘDĘ MÓGŁ SIĘ ZEMŚCIĆ NA AUTORKE ZA TO, ŻE TAK BARDZO SHIPUJE MNIE Z MIKĄ!.

Nerek: Raczej ją zdenerwujesz.. Jest w czasie okresu...

Yuu: O kur-....


















I tak wszyscy zostali porwani i nikt już ich więcej nie widział.. A Autorka już zajmuje się nad robieniem zajebistej książki dla fanów the walking dead..

Tłumacze komiksy MikaYuu z Języka Angielskiego na Język Polski OvOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz