Był normalny (Nie normalny) dzień wszyscy wszystkich mieli w d^^^e z wyjątkiem trzech osób.. Natki, Willow i Togusixx'a.
Mika widząc, że tej szalonej siostry jego przyjaciela Natki nie ma zapytał się.
Mika: Ej.. Gdzie ta mała szalona małpa i jej adwokat?.
William: Hej! Widzieliście Willow?!.
Filip: No kurde nam też Natka zniknęła.
Kitty: I Togusixx też..
Tym czasem u Natki, Togusixx'a i Willow...
Natka: *mając na sobie strój lidera i czapkę lidera z shotgunem w ręku przemówiła do jej dwóch wspólniczek* Czas żeby mój brat poczuł ten sam ból co Togusixx kiedy wsadzono ją do pierdla..
*zabujcze świerszcze*.
Togusixx: Ej.. Czemu jebie śmietnikiem?.
Natka i Willow: Ha?.
Cała trójka wyjrzała przez okno i zobaczyła Rash'a pod ich oknem, który wracał z ,,kąpieli" a tak w skrócie Kosz na śmieci + Rash = Cuchnący Szop Pracz.
Wszystkie dziewczęta spojrzały na siebie i zamknęły okno. Wróciły na swoje miejsca i dalej Natalia omawiała...
Natka: *kaszelek* Bez przedłużonka.. Sprawdźmy czy plan jest dobrze zapamiętany... Togusixx.. Jaka jest twoje zadanie?.
Togusixx: *wstaje i przykłada rękę do czoła jak żołnierz* Zwabić Mikę i Yuu do aleji przy bank gdzie kiedyś Willow i Rash go obrabiali.
Natka: Idealnie zapamiętanie.. Willow jakie jest two-...
Willow: *śpi przytulona do body-pillow z zdjęciem Natalii*.
Togusixx: To ona ma nawet body-pillow z zdjęciem Natalii? Ciekawe co jeszcze ten Wilk ma o Natalii.
Natka: *rumieni się ale po chwili ogarnia się, kaszelek*.
Willow: *dalej śpi przytulona*.
Natka i Togusixx popatrzały na siebie, po czym Natalia pokazała Togusixx'owi żeby szturchnęła Willow ale ta zrobiła to..;
Togusixx: Nope 🖐.
Natka: Nosz k^^^a jesteś bliżej niej! Szturchnij ją!.
Togusixx: NieeEe, twoja dziewczyna twój obowiązek żeby ją obudzić :).
Natalia westchnęła ciężko ruszyła swoje 'cztery litery' i podeszła do śpiącej Willow chciała ją szturchnąć ale ta niczym piorun z Indii złapała Natkę za rękę, którą chciała ją szturchnąć i pociągnęła na jej kolana i znowu wtuliła się w Natkę.
CZYTASZ
Tłumacze komiksy MikaYuu z Języka Angielskiego na Język Polski OvO
FanficNie zmieścił mi się tytuł anime 😭😭😭, ale to nie ważne. Witam was drodzy czytelnicy i fanów MikaYuu ;). W tej książce będę tłumaczyć z Języka Angielskiego na Język Polski komiksy tych oto dwóch panów, których macie na okładce książki, czyli... Kom...