Aw sh!t.. Here we go again 🙃

55 0 1
                                    

Ehkem... Witam wszystkich zebranych tu mam do przekazania informacje.

                                 ŚWIERSZCZE.                               

Yuu z tylnego rzędu z Miką: Nikogo to nie interesuje!.

Autorka: Zamknij się i przestać lizać się z Miką.

Yuu: Ty mała- *dostał książką w głowę przez  Togusixx'a*.

Togusixx: DAJ JEJ PIERDOLIĆ, TY GEJOWSKA GNIDO *jest na full energy*.

Autorka: Ehkem.. Wracając do wcześniej.. Mam do was informacje... *wyciąga zza siebie jakoś panią w (twój kolor włosów)*. To jest [Y/N], która będzie w mojej książce, która nie wiem kiedy będzie miała premierę ale pamiętajta, żeby przygotować jedzenie i picie i em... Maskę oddechową żeby nie umrzeć z śmiechu lub cringu ಥ⌣ಥ a oto okładka. (NIE ZABIJAĆ I WYZYWAĆ MNIE OD KIDÓW (T▽T)).


                  ZNOWU ŚWIERSZCZE.                          

Autorka: Zapomniałam dodać book one i tak będą spojlery i będą jeszcze 4 książki tej serii, jeśli będzie ktoś to czytał ಥ⌣ಥ.

Informacje o naszych ✨antagonistkach✨ będą w książce bądźcie cierpliwe, bo to znowu książka dla dziewczynek 🙂.

Siostra autorki z telefonem w ręku: Ja 0iērdōle z kim ja żyje...

Brat autorki: *NOTUJE TO W NOTATNIKU*.

No to tyle z dzisiejszych informacji, szykować się do PREMIERY!!.
























I need some help :,).

Tłumacze komiksy MikaYuu z Języka Angielskiego na Język Polski OvOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz