44
Imię i nazwisko: Isildur Raskolnikov
Status krwi: czysta
Wiek: 43 lata
Różdżka: rdzeń z włosa testrala
Patronus: renifer
Historia: Isildur Raskolnikov to człowiek niezrównoważony psychicznie. Za młodu pokochał piękną kobietę która urodziła mu dziecko które stało się dla niego największym skarbem. Jego ukochana jednak zmarła przy porodzie co sprawiło u niego całkowite załamanie. Nad życie kocha swoją córkę Ygritte która tak bardzo przypomina mu zmarłą żonę.
Jego pradziad był Rosjaninem i po nim właśnie odziedziczył rosyjskie nazwisko. Jest jednak Finem.Często wdawał się w różne układy. Podobno w latach dziewięćdziesiątych za panowania Czarnego Pana wchodził w różne układy z lokalnymi śmierciożercami. Od zawsze interesował się czarną magią, czego jego matka nigdy nie popierała.
W późniejszych czasach gdy miał już córkę nadal robił nielegalne interesy przez co zarabiał na utrzymanie córki, swoje góra oczka w głowie.
Pewnego razu jego układy poszły za daleko. Zabił on bowiem pewne młode małżeństwo z Austrii, bo ci byli mu winni pieniądze których nie oddali. Nie odważył się jednak zabić ich córki Cory,która była wówczas w wieku Ygritte. Nie przypuszczał nigdy że obie dziewczyny kiedyś się spotkają.
Rok po zabiciu dwójki Austriaków dopuścił się kolejnego mordu. Zabił on bowiem trzech mugoli którzy również winni mu byli pieniądze które chciał przekazać swojej córce. Dwóch zabił od razu, a trzeciego przez jeszcze kilka miesięcy pieścił crucciatusem żeby ten pamiętał że nie warto z nim zadzierać. Światkiem tych okrutnych tortur była kilka razy Ygritte, jednak dziewczyna często usprawiedliwiała sobie poczynania ojca. W końcu w jego Finskiej wiosce znaleźli go autorzy. Został on skazany na dożywocie w dniu azkabanie. Jednak po pięciu latach nie wiadomo jak udało mu się uciec.. .Pomogło mu w tym to, że jest animagiem. Potrafi zmieniać się w geparda.
Teraz znalazł sobie nowy cel. Odnaleźć i zabić dziecko którego niegdyś bał się zabić oraz odnaleźć własną córkę i zabrać ją ze sobą do odległego domu, a także odnaleźć jedno z insygniów śmierci.
Charakter: mściwy, inteligentny chociaż w przeciwieństwie do swojej córki nie obmyśla swoich planów aż tak precyzyjnie, surowy ale nie dla córki, czasem niepoczytalny
Wygląd:Alexa Feirsen
CZYTASZ
Don Suzuki
FanfictionDzieje mafijnej rodziny Suzuki. Klimat Durmstrangu. Notatnik Akio Suzuki i jego historia. Dodatkowo z pomocą @opowiadaniamoje czyli tytułowej Donny Suzuki dołączyłem jej punkt widzenia. Dziękuję jej za wsparcie i dawanie mi pomysłów do dalszego pisa...