Bölüm:1 ilk operasyon

11 3 0
                                    

Sonunda tüm eğitimleri geçip Jandarma Özel Harekat olabilmiştim ve ilk operasyon için emir gelmişti. çok heyecanlıydım yıllardır beklediğim an gelmişti. Heyecanlıydım ama heyecanımı her ne kadar saklamaya çalışsamda her halimden belli oluyordu haycanlandığım. Helikoptere bindik ve yola çıktık. Çatışma bölgesine yaklaştık ve bizi indirdiler. Çatışma ya doğru gidiyorduk ve kalp atışlarım hızlanmaya başladı. Çatışma bölgesine girer girmez sıcak temasa geçtik. Mermiler üzerimize yağarken ilk otuz saniye kafamı dışarı çıkıp ateş edemedim yaklaşık otuz saniye sonra kendime geldim ve ateş etmeye başladım. Yaklaşık on beş dakika temas halinde kaldık ve sonra tekrar ilerlemeye başladık. Açık hedef olmamak için bir bina ya girdik. Orda örgütü beklemeye başladık ve üç dört dakika sonra geldiler. Çok şiddetli bir çatışmaya girdik. Çatışma esnasında kafama bir mermi geldi ama şansıma balistik kaskımdan sekmişti. Hemen tekrar çatışmaya döndüm. Her tetiği çektiğimde MPT 'den çıkan ses artık bana adeta bir şiir gibi geliyordu. Uzun bir çatışmadan çıkmıştık ve mühimmatımızın çoğu gitmişti. Geri çekilip gerideki askerlerin kobrasından(askeri araç) mühimmat almaya gitmemiz gerekiyordu ama tüm timle  gidemezdik açık hedef olurduk o yüzden 2 kişi gidecekti ve iki kişi giderken örgüte rastlarsa çok tehlikeli olurdu ama her kez gönüllü gitmek istedi tehlikeye rağmen. Gönüllüler arasından ben ve Murat seçildik. Hemen yola koyulduk ve tempkinli bir şekilde gitmeye başladık her an tetikteydik. Ama biz biraz ilerledikten sonra arka tarafımızda çok büyük ve şiddetli bir ses geldi. Bizim team'ın bulunduğu binaya RPG-7 roket atarı ile roket atılıyor ikimizde bir şarjör kalmıştı ve son şarjör ile hemen geri döndük küçük bir temasa girdik. Murat'ın mermisi bitmişti ve tabancasını çekti benim tüfeğimde ise 12 mermi kalmıştı. Hemen timimize yardım için onları aramaya başladık ama ne yazık ki ben ve Murat dışımda tüm tim şehit olmuştu ve sinirle karışık bir üzüntü duygusuna kapılmıştım. Hemen telsizden durumu bildirip acil destek istemiştik. Hemen örgüt buraya gelmeden bazı taktiksel yerlere C4 bomba sı yerleştirip saklandık. Hem sonra örgüt gelmişti. Tek bir atış yaptım böylece bize odaklandılar ve bombaları fark etmediler tam yerleştirdiğim C4 lere karşı en korumasız yere ilerlemişlerdi ve uzaktan C4 leri patlattık. Bomba beklediğimizden daha çok etki etti ve 4-5 kişi kaldılar. mermilerimizi tasarruflu kullanmaya çalıştık son 3 mermi kalmıştı mermimizin bittiğini düşünsünler diye bekledik. bu düşünceyle örgütten kalan son 2 kişi siperinden çıkıp apartmanın kapısına doru gitmeye başlamıştı ama biz yerimizi değiştirdik bizim başka yerde olduğumuzu düşünüyorlardı.  tam binanın kapısına 4-5 metre kala bi anda çıkıp atış yaptık. Başarılı bir şekilde etkisiz hale geldi. Sonra destek geldi ve mühimmat ikmali yapmıştık. Bir binadan ani bir şekilde taruz atışı gelmişti ve sol bacağıma mermi isabet etmişti. Desteğe gelen askerlerden biri beni yeleğimden kobranın içine çekti sıhhiye geldi ve müdahale etti kısa bir sıcak temastan sonra bölgeye gelen time görevi bırakıp geri döndük beni hastaneye kaldırdılar ama şansıma mermi fazla hasar vermemişti.
Böylece ilk operasyonumu yapmıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin