Adam : King size pun king la..kau tak kisah ke kongsi katil ngan aku..
Farhan : Aku tak..kau tu yg aku risau..
Adam : Knp pula aku?
Farhan : Ye la..kau kan tahu yg aku..
Farhan terdiam..
Adam : Jgn risau la..aku ok je..so sebelum kita stress apa kata kita jln2 cari mkn..haha..aku lapar ni..
Farhan : Mmm ye la..
Anna : U..U sllu je lambat balik rumah ni..knp? I tgk U tak juga busy kat office tu..
Izmie : I jumpa client la..nak bincang projek yg ada..
Anna : Projek? Ada projek baru ke? Knp I tak tahu?
Izmie : Mmg la U tak tahu..yg U tahu habiskan duit je..dah la..I nak mandi..
Anna : U ckp terus terang kat I..projek apa yg U bincangkan sgt..sama siapa? Company apa? Sepatutnya semua hal pjbt tu..I mesti tahu U know..
Izmie : Tak semua benda U harus tahu..
Anna : U..U...Izmie! Ishhhh..
Anna menghempaskan punggungnya di sofa empuk manakala Izmie terus melangkah ke biliknya..
Taufiq : Relax la..
Haziq : Nak relax apa? Sepatutnya Norman tu hantar aku ke Singapore..bukannya mereka berdua..lgpun..hebat sgt ke mereka tu..entah2 nnt pulang dgn kegagalan..dah la tak cukup ilmu..
Taufiq : Jd..kau takut kedudukan kau tergugat dlm office tu?
Haziq : Aku nak takut? Ni Haziq kot..takkan pernah goyah la kedudukan aku kat pjbt tu..
Taufiq : Mana2 kau la..kau dgn Soraya tu..bila nak kahwin?
Haziq : Tu lg 1 hal..semakin lama semakin menjadi2 perangai dia..
Taufiq : Haha..kau stress sgt ni..aku dah pesan dag awl2..jgn main cinta dgn dia..kau tak percaya..last2 kau cari juga aku..
Haziq : Mestilah aku cari kau..dia tak pandai layan aku sgt..
Taufiq melihat Haziq yg sdg memandu..
Tgnnya mula menyentuh celah kangkang Haziq..Taufiq : Nak tak mlm ni? Aku dah lama tak rasa..
Haziq mula tersenyum..
Adam : Dr td aku tgk kau mcm tak selesa je..apasal?
Farhan : Tak ada apa..aku cuma risau ttg esk..
Adam : Bukan kau je yg risau..aku pun risau juga ni..
Farhan : Mcm tak pun..berabis ke hulu ke hilir siap beli itu ini..
Adam : Haha..ni je peluang nak rembat apa yg nak dibeli..mmm..
Farhan mendiamkan diri..
Adam : Aku tahu..ini first task kau yg berat..inipun first task aku yg berat juga..tp sekurangnya..kita tak boleh fikir sgt..nnt stress..1 apapun tak jln..
Farhan : Baiklah abg Adam..
Adam : Haaa..kan bagus mcm tu..
Farhan : Lama aku tak panggil kau abg kan..
YOU ARE READING
Teruskanlah
RomanceMengisahkan Farhan yang bangkit semula setelah dikhianti oleh Izmie.. Bagaimana dia cuba merampas semula hartanya dan adakah hatinya akan terbuka semula kepada Izmie