taky tě miluju

413 18 1
                                    

Rozhodla jsem se že budu furt dělat že spím,po chvilce jsem usnula
__________________________________________
Vzbudila jsem se večer vedle Davida který měl na mém boku jednu ruku,pousmála jsem se.Pomalu jsem se zvedla abych Davida nevzbudila a šla jsem si do kuchyně pro skleničku s vodou,se skleničku vody jsem si sedla do kuchyně ke stolu a koukala jsem se na kartičku s číslem na linku důvěry a přemýšlela jsem nad vším  co se stalo.Bojím se Dominika nahlásit ale taky se bojím že mě najde,nechci opustit Davida protože....

Najednou mě někdo vyrušil z přemýšlení

"Ahoj jakože nespíš"usmál se Martin a koukal na mě,já jsem se na něj otočila"jen jsem se šla napít"pousmála jsem se."dobrou noc"zvedla jsem se od stolu a šla jsem do Davida pokoje "dobrou noc"pousmál se Martin.Lehla jsem si do Davida postele a přitulila jsem se k němu s tím že mi na něm moc záleží."kde jsi byla?"zašeptal ospalý David s chraptivím hlasem."byla jsem se napít"objímala jsem ho."ahm"šeptl jako souhlas protože byl ospalý.

"Davide"šeptla jsem."ahm"řekl jako ano."taky tě miluju,"šeptla jsem ještě potišeji.David se pousmál a dal mi dlouhý polibek a já jsem měla motýly v břiše,jako vždy když se mě dotkne.

Nemůžu uvěřit tomu že jsem mu to řekla,ale teď všechny city k němu jsou několikrát větší.Leželi jsme v obětí

"Davide...já budu muset odjet..."koukla jsem se mu do očí"a co když tě prostě nepustím"zašeptal David a ja se jsme pousmála."asi budeš muset"chtělo se mi brečet ale zadržovala jsem to"ale já nechci"objímal mě pevněji.

Pak už jsme jen usnuli.Ráno jsem se vzbudila v Davida obětí,a v tu chvíli se vzbudil i David.

"Dobré ráno"pousmála jsem se."dobré ráno"řekl David chraplavým hlasem.David mi dal pusu a já spolupracovala,do polibku jsem se usmála."neopouštěj mě"řekl David vážně"...."nevěděla jsem co na to říct"slib mi to prosím"díval se mi do očí"...slibuju"doufala jsem že vážně nebudu muset Davida opustit protože...protože ho miluju.

Zvedli jsme se z postele a šly jsme se do kuchyně nasnídat.Udělali jsme si toasty a sedli jsme si ke stolu."proč je tu kartička na linku důvěry?"zamyslel se David a já nevěděla co mám říct."to mi dal doktor v nemocnici když mi zašíval záda..."věděla jsem že dřív nebo později budu muset říct Davidovi co se stalo.Nasnídali jsme se a šly jsme zpátky do pokoje.David si sedl na postel a já si sedla naproti jemu.

"Věděla jsem že dřív nebo později ti to budu muset říct,nechtěla jsem tě do toho tahat ale něco málo už víš takže ti to řeknu...."koukala jsem Davidovi do očí a David mě"dobře"koukal se mi David do očí a nevěděl co má čekat

Omlouvám se za pravopisné chyby

v zajetí láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat