Davide?

540 15 9
                                    

nemohla jsem odtrhnout oči z jeho hrudi
___________________________________________

Zvedla jsem se z postele a šla jsem blíž k Davidovi abych ty tetování viděla líp,David se na mě koukal jak si prohlížím jeho tetování.Položila jsem jednu ruku na jeho hruď a koukla jsem se mu do očí"copak?"ušklýbl se David a koukal se mi do očí a své ruce obmotal kolem mého pasu"máš zajímaví tetování"usmála jsem se,reálně mě jeho tetování fascinují"já vím"usmál se a dal mi pusu.Všechny ty doteky tak moc prožívám....David si sundal kalhoty takže byl v boxerkách,já se hodně snažila se koukat jinam než na něj.Šla jsem si radši sednout na postel.David se oblékl a sedl si k notebooku.Šla jsem si sednout na jeho klín a koukat se co dělá."Davide?"opřela jsem se zády o jeho hruď"ano?"dal mi pusu do vlasů."my spolu teď chodíme nebo jak to je?"chtěla jsem si to jen ujasnit"nejspíš jo"ušklýbl se David"dobře"usmála jsem se.

Koukala jsem se na Davida potetované ruce,já nevím proč mě jeho tetování tak fascinují.David pracoval něco na notebooku,neřešila jsem co přesně dělala.David po chvilce vypl notebook a ze zadu mě objal v sedě.Cítila jsem se jak když mě objímal táta...cítila jsem se v bezpečí obklopená láskou..."co by jsi chtěla dneska dělat?"pošeptal mi David do ucha"nevím,co chceš ty"usmála jsem se.Otočila jsem se na Davida klíně čelem k němu,seděla jsem na něm obkročmo.

Jedu ruku jsem položila na jeho tvář a koukala jsem se mu do očí,neskutečně jsem se v jeho očí utápěla.Pomalu jsem se k jeho rtům přibližovala,ani jsem si toho nevšimla jak jsem byla zábrana v jeho očích.

Najednou se naše rty spojili,nejdřív jsme se jemě líbali ale pak se David snažil svým jazykem dostat k tomu mému.Pootevřela jsem pusu a naše jazyky se proplétali.Trošku jsem párkrát vzdychla ale snažila jsem se aby to nebylo slyšet.David se usmál do polibku když jsem vzdychla takže si toho asi všiml.

Pak jsme se přestali líbat a já Davida objala.
"Miluju tě"šeptla jsem"taky tě miluju"usmál se David"co kdyby jsme šly ven a já tě něco naučil na skateboardu?"usmál se David"no ale jestli si rozbiju hubu je to tvoje chyba"snažila jsem se mluvit vážně ale nešlo to a začla jsem se smát a David taky"dobře beru na vědomí"zasmál se David.Šly jsme se obout,David vzal skateboard a  šly jsme ven do skateparku

Co si budem bylo tam docela dost kluků,s Davidem jsme šly kousek od rampy kdy byl asvalt a já nedávala pozor a  narazila do nějakého kluka s dredy"promiň já jsem nedávala pozor kam jdu"začla jsem se omlouvat"pardon madam"usměje se a projede si mě pohledem a pak se koukne na Davida"čau Dejo"usměje se David"čau Davide"zasměje se 'Deja'

Oni se znají?říkám si pro sebe  v hlavě ..."Dejo tohle je Anet,Anet tohle je Deja,Dejane Anet je moje přítelkyně"řekne David a zdůrazní slovo přítelkyně"těší mě"řekne Dejan"taky mě těší"usměju se a podám mu ruku a on jí přijme

Omlouvám se za pravopisné chyby

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 05, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

v zajetí láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat