Když jsem si sedla k baru vedle toho kluka tak jsem poprosila barmana o pití,ten blonďatý kluk se na mě hned začal dívat"dobrý večer jednou Božkov prosím"(btw nevěděla jsem jak to napsat tak to neřešte😅)řekla jsem bez váhání barmanovi,"mohu vidět vaší občánku prosím"řekl barman zdvořile."ano tady"ukázala jsem barmanovi svou občánku,"děkuju,takže jednou Božkov"řekl barman"."ano"řekla jsem bez váhání,barman mi dal skleničku Božkov a já jsem začla pít
"Ahoj já jsem David Albrecht"podal mi ruku blonďatý kluk který seděl vedle mě,"ahoj,Aneta Nová"ruku jsem přijala a pousmála jsem se a David taky.Nějak jsme si začli povídat o různých věcech a pili jsme,"ty bydlíš s rodičema?"zeptal se David."...ne moji rodiče j-jsou mrtví"koukla jsem se do skleničky s whisky."aha promiň to jsem nechtěl"David mě z ničeho nic vtáhl do obětí,cítila jsem jeho vůni.Byla tak jemná a příjemná,po chvilce jsem se od něj odtáhla"a ty bydlíš s rodičema?"koukla jsem se na něj"ne bydlím s bráchou"pousmál se David.
Takhle jsme tam seděli ještě hodinu,David se o mě dozvěděl že je mi 18.Že mi umřeli rodiče když mi bylo 14,že nemám práci,že nemám žádné sourozence a že jsem dřív bydlela u tety.Já jsem se o něm dozvěděla taky spoustu věcí jako třeba že je známý raper a jeho bratr také,že je mu 22 atd.
Po několika skleničkách jsem byla opilá"no já už budu muset jít domů"řekla jsem opile"nechceš odvézt?"koukl se na mě opile"ty by jsi řídit neměl"zasmál jsem se"zavolal bych bratrovi"usmál se"děkuju jseš hodnej ale já to zvládnu"koukla jsem se mu s úsměvem do očí"dobře"řekl smutně"ahoj ráda jsem tě poznala"řekla jsem a už jsem se zvedala a dávala jsem barmanovi peníze za pití"počkej!"zvedl se David ze židle a chytil mě za ruku,koukla jsem se mu do očí"dáš mi svůj Instagram?"usmál se a pustil mojí ruku "jo,private_anet"usmála jsem se,David si mě hned přidal a já jeho taky."ahoj"řekla jsem a odcházela jsem z baru"ahoj"řekl David který byl zahleděný do mích očí.
Nestíhala jsem to domů tak jsem 'běžela' a najednou jsem si zakopla o nohu a spadla jsem na zem,tekla mi krev z ruky,někde nad zápěstím.Neřešila jsem to a šla jsem pomaleji domů,stejně jsem přišla pozdě.Zavřela jsem za sebou dveře a když jsem se otočila tak mě hned Dominik chytil pod krkem a namáčkl na zeď."před šesti minutám jsi tu měla bejt!počkat ty si byla chlastat?!"řval na mě a já jsem skoro nemohla dýchat "odpověz mi ty k*rvo!"řval na mě."j-jo"Dominik pustil můj krk a dal mi facku,chytil mě za ruku a táhl mě do kuchyně.Stékaly mi slzy po tvářích,v kuchini otevřel Dominik šuplík a vytáhl nůž."Dominiku p-prosím ne"brečela jsem,"možná se naučíš poslouchat,už jednou jsem ti říkal že nebudeš chlastat ty d*vko!"křičel na mě.Snazila jsem se mu vykroutil z ruky,měla jsem velký strach,není to poprvé co mě řezal nožem.
Dominik si mě přitáhl blíž a řízl mě do ruky,já jsem křičela a brečela.Vsude byla krev.
Omlouvám se že pravopisné chyby píšu strašně rychle a jsem líná to kontrolovat
ČTEŠ
v zajetí lásky
Storie d'amoreJsem oběť domácího násilí,nikdy jsem si nemyslela že by mi někdy ublížil.Já jsem ho milovala...on není psychicky v pořádku.Potkala jsem dva kluky...