jak o tom víš?

505 18 0
                                    

V mém pokoji jsem položil Anet na postel a ona se zrovna probudila a chytla mě za ruku"kde to jsem?"zeptala se unaveně Anet."doma u mě v pokoji"usmál jsem se a pohladil jsem jí po tváři."pomůžeš mi sundat mikinu?"řekla Anet z cesty"-jo"cukalily mi koutky.Anet si sedla a zvedla ruce nad hlavu a já jsem jí přetáhl mikinu přes hlavu,do háje ona neměla tričko jen podprsenku a já jsem se začervenal,ona měla po celém těle modřiny"jak jsi k tomu přišla?"koukal jsem se na její tělo"to mi udělal on"řekla Anet a plácla sebou do postele,podal jsem jí svoje tričko aby si ho oblékla a nebyla tu polonahá,Anet si sundala kalhoty a já jsem jí pomohl obléct moje tričko,Anet dolehla do postele a zavřela oči,já jsem jí dal pusu na tvář a lehl jsem si vedle ní.

Pohled Anet

Ráno jsem se vzbudila nejspíš v Davida posteli,protože ležel vedle mě.Třeštila mi hlava,rozhlížela jsem se a přemýšlela jsem co se vlastně stalo.Najednou se probudil David a koukal se na mě jak jsem byla mimo a nevěděla jsem co se stalo"ahoj"řekla jsem při pohledu na Davida"dobré dopoledne"zasmál se David."hele včera něco bylo nebo...já jen že mám tvé tričko a..."řekla jsem nechápavě a zmateně"ne nebylo"řekl David a já jsem si oddechla"no počkej tobě by se jako nelíbilo kdyby něco bylo?"řekl David s úšklebem,na to jsem nic neřekla a praštila jsem Davida polštářem s úsměvem.Ze sedu jsem si zase lehla vedle Davida a prikrila jsem se peřinou a zavřela jsem oči."no to ne už spát nebudeš"začal mě David provokovat a šťouchat do mě."ale já chci spát"začla jsem do něj taky šťouchat."Davide přestaň"prosila jsem o slitování(btw docela to bolelo když mám po celém těle modřiny,ale lechtalo mě to i),David mě neposlechl a dál mě šťouchal."Davide"smála jsem se.Už jsem nemohla,zalehla jsem Davida(btw jakože jsem ležela na něm)David dal své ruce okolo mého pasu a koukal se mi do očí,"neprovokuj mě nebo uvidíš"řekla jsem s úsměvem a koukala jsem se mu do očí"co uvidím?"ušklýbl se David."mě určitě ne"řekla jsem a zasmála jsem se a pak mi spadl úsměv z tváře,svalila jsem se z Davida vedle něj."bolí tě to hodně?"koukl se mi David do očí,nevěděla jsem o čem mluví"co jestli bolí?"koukla jsem se na něj"ty modřiny a ...."nenechala jsem ho domluvit"jak o tom víš?"řekla jsem sděšeně"včera když jsi byla opilá jsi chtěla pomoct sundat mikinu...a říkala jsi že ti to udělal on,kdo on?"koukl se mi do očí a já jsem měla slzy v očích,David dal svou ruku na mou tvář když jsme seděli na posteli."Anet,kdo on?"koukal se mi do očí a měl svou ruku na mé tváři."já o tom nechci mluvit..."ztékali mi slzy po tváři  a David je utřel."nebreč"objal mě a já jsem spolupracovala a taky jsem ho objala.

Omlouvám se za pravopisné chyby

v zajetí láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat