_____

593 15 4
                                    



– Ó C E Á N I A –

J U N E H A R T

Something in the way you're looking through my eyesDon't know if I'm gonna make it out alive

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Something in the way you're looking through my eyes
Don't know if I'm gonna make it out alive

.
.
.

Csakúgy, mint Rómeó és Júlia esetében, mi is lecsókoltuk egymás ajkáról a mérget – a sok hazugságot, az utálattal fűszerezett szavakat, az édes becézéseket, amikor a dolgok a legrosszabbra fordultak. És mégis, amikor másnap feljött a nap, perzselő vadsággal gyűlöltük tovább egymást. Mert gyűlölni könnyebb, mint átadni a szívünket a másiknak.

.
.
.

D R E W S T A R K E Y 

Sometimes, you're a stranger in my bedDon't know if you love me or you want me dead

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sometimes, you're a stranger in my bed
Don't know if you love me or you want me dead

.
.
.

S csakúgy, mint Rómeó és Júlia esetében, vérző szívekkel fizettünk a méregért.

A kérdés már csak az; melyikünk szíve tört meg elsőként?

.
.
.
.
.
.

🌊🌊🌊

Viharzó tengerkék szemeit az enyémbe fúrja, két tenyerét pedig fejem mellett támasztja meg a falon, ezzel csapdába ejtve. Ijesztő a közelsége, talán ezért is ver olyan vadul a szívem. Soha nem álltam elég messze a bajtól, rengeteg hülyeségbe kevertem már magam, de most valahogy mindennél sokkal fenyegetőbb az a sötét tekintet, ami nem ereszt. Még akkor sem rettegtem ennyire, amikor a rendőrök kopogtattak az ajtónkon, engem keresve.

– Mit csinálsz itt? – kérdezi halkan, ami sokkal rémisztőbb annál, mintha kiabálna.

– Van pár dolog, amit meg kéne tenned nekem – hangom cseppet sem cseng olyan magabiztosan, mint ahogy azt terveztem. – A hallgatásomért cserébe.

– Ha köpsz, tönkreteszlek! És amúgy se hinne neked senki. Nincs bizonyítékod.

– Ó, már vártam ezt a pillanatot! – Előveszem a mobilomat, előkeresem a képernyőfotót és leplezni sem próbálom jókedvemet, miközben az arcába nyomom a kijelzőt. Végigfutja a sorokat, nagyot nyel és gyűlölködő pillantása felém evickél. Még sosem láttam ennyire dühösnek. A gondolat, hogy valaki túljárt az eszén biztos nagyon őrjítő. Főleg, hogy én vagyok az a valaki. Most az én arcomat ékíti nyolckarátos mosoly. – A múltkori fenyegetésemet nem vetted elég komolyan, de remélem ezzel sikerült érzékeltetnem a helyzet súlyát.

– Kicsinállak, Hart – veszélyes mosolyra húzza az ajkait, szemében veszedelmes vihar tombol, s mindezt az irántam érzett gyűlölete táplálja. Csodás.

– Csak vigyázz, nehogy én csináljalak ki előbb téged! Nagyon alábecsülsz Starkey – legyezem meg előtte a mobiltelefont angyali mosollyal. – És ne aggódj, van az üzenetekről másolat. Na, most már tárgyalhatunk a részletekről?


🌊🌊🌊

.
.
.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.

Fight so dirty, but your love's so sweet
Talk so pretty, but your heart got teeth
Late night devil, put your hands on me
And never, never, never ever let go

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

PLAYLIST:

5 Seconds of Summer - Teeth

Luke Hemmings - Baby Blue

Chase Atlantic - Friends

5 Seconds of Summer - Lover of Mine

Harry Styles - Watermelon Sugar

Harry Styles - Golden

Fall Out Boy, Macklemore, Martin Garrix - Summer Days

Vance Joy - Riptide

Michael Patrick Kelly - Beautiful Madness

Lana del Rey - Summertime Sadness

Billie Eilish - Ocean Eyes

Miley Cyrus - Hate Me

OneRepublic - Counting Stars

Miley Cyrus - Prisoner


💙

[ Helohelosziasztok !

Annyi obx irományba futottam bele mostanság, hogy nem bírtam megállni, én is belekezdtem egybe. Nem mondanám, hogy annyira hajazni fog a sorozatra, de tagadhatatlanul az outer banks (és szerelmem drew) inspirálta – és alig várom már, hogy hozhassam a részeket ! Remélem elnyerte a tetszéseteket ! — 2021 ]

Sziasztok kedveskék!

Ezt a történetet még 2021 augusztusában kezdtem el és őszintén nem sokáig jutottam vele mert vissza kellett vonulnom az írástól egy kis időre. Semmi ihletem és kedvem se volt így ez is annyiban maradt. De most újra itt vagyok és úgy döntöttem újra publikálom és folytatom, mert ha jól emlékszem csak az első részig jutottam.

És szeretném megköszönni, ha itt vagytok és olvassátok! Tudom rengetegszer publikáltam már valamit aztán meg levettem mert nem tudtam vele mit kezdeni de most bízom benne hogy másképp lesz. 🥰


💙

ÓCEÁNIA - drew starkeyWhere stories live. Discover now