Chapter 16

166 40 32
                                    

Sohi's p.o.v.

එක පාරට මාව වට කර ගත්ත එළිය නිසා මම ගොඩක් බය වුණා ඒ වෙලාවේ හැටියට මට වැදගත් වුණේ oppa ලාට මෙහෙන් පැනලා ගිහින් බේරෙන්න කියන එක විතරයි...ඒත් ඒ එළිය මාව වට කර ගත්ත නිසා මම ඇස් දෙක පියාගෙන එතනම හිටියා....

ටික වෙලාවක් මම එහෙම ඇස් දෙක වහගෙනම හිටියා..ඒත් ටික වෙලාවකට පස්සේ එක පාරට මාව කාගේ හරි ඇඟේ හැප්පිලා බිමට වැටුණ නිසා මම ඇස් දෙක ඇරලා බැලුවා....ඒත් එක්කම මගේ ඉස්සරහ මොනවදෝ කන ගමන් හිටිය කෙනෙක් එක පාරට යටිගිරියෙන් කෑගහන්න ගත්තේ මාව දැකලා බය වෙලා...එයාගේ කෑගැහිල්ලට ඊට වඩා මම බය වුණ නිසා මමත් ඒ කෙනාට වැඩිය හයියෙන් කෑගහන්න ගත්තා...

එතන දැන් එකම යුද්ධයක් වෙලා...එතන හිටිය කෙනයි මමයි දෙන්නම දෙන්නට දෙන්නා දෙවෙනි වෙන්නේ නැතුව යටිගිරියෙන් කෑගහනවා....

( Author - එහෙම එකක් මවා ගන්න පුළුවන් නේද 😂😂දෙන්නම දැන් මහ හයියෙන් කෑගහනවා මූණට මූණ බලා ගෙන...බය වෙලා නෙමෙයි අනිත් කෙනාට පරාද වෙන්න බැරි නිසා කෑගහනවා 😂😂💔  )

අපි දෙන්නගේ කෑගැහිල්ලට මහ හයියෙන් බැන බැන එතනට තව කෙනෙක් ආවා....

" මොකාද මගේ නින්දට බාධා කරපු එකා...මං අද ඉතුරු........"

එයාට ඉතුරු ටික කියා ගන්න වුණෙත් නෑ මාව දැකපු ගමන් එයාගේ කට වැහුණා...එතකොට තමයි මට මතක් වුණේ මම තාමත් ඉන්නේ වැටුණ තැන එහෙම්ම ඉඳගෙන නේද කියලා....ඒ නිසා මම කෑගහන එකත් නවත්තලා එතනින් නැගිටලා ඒ දෙන්නා ළඟින්ම ටිකක් ඈත් වුණා... තාමත් ඒ දෙන්නම මගේ දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා...මාත් එයාලා දිහා ටිකක් උන්නදුවෙන් බලන කොට තේරුණේ මේ ඉන්නේ එදා Tae එයාගේ අමුතු පෙට්ටියෙන් පෙන්නුව දෙන්නෙක් නේද කියලා....

" Jimin.....Yoongi oppa "

මම එයාලා දිහාවට ඇඟිල්ල දික් කරන ගමන් එයාලගේ නම් කිව්වා....එයාලා නම් තාමත් හිටියේ මගේ දිහා කටත් ඇරන් බලාගෙන...මං එයාලව අඳුරන නිසා එයාලා හිටියේ තවත් පුදුම වෙලා....Tae ගේ අර අමුතු පෙට්ටියට පිං සිද්ධ වෙන්න මට දැනටමත් ඒ දෙන්නව අඳුර ගන්න පුළුවන් වුණා....මම එයාලව අඳුර ගත්තට ඒ දෙන්නා තාමත් මාව අඳුරන්නේ නෑ කියලා මට මතක් වුණේ ටිකක් වෙලා ගියාට පස්සේ...

Time TravelWhere stories live. Discover now