Chapter 4

255 55 116
                                    

Jk's p.o.v.

ඊළඟ දවසේ උදේ මම නැගිටින කොට ටිකක් පරක්කු වෙලා කවුරුත් මාව ඇහැරවන්නේ නැතුව ගිහින්..

"shit මට ඉන්නේ මහ මොන වගේ hyung ලා ටිකක් ද මන්දා මාව ඇහැරවන්නේ නැතුව ඔක්කොමලා ගිහින් මාව ඇහැරෙව්වා කියලා එයාලව දිය වෙලා යනවද..මගේ කෑම ටිකත් කලා ඇති කට්ටිය එකතු වෙලා..."

මම තනියම hyung ලට බැන බැන කාමරෙන් එළියට ගිහින් hyung ල ව හොයන්න ගත්තා..වටේම හොය හොය යනකොට Tae hyung bathroom එකේ ඉඳන් එළියට එනවා දැකලා මමත් ඒ පැත්තට ගියා...

" ආ hyung... good morning..😀 "

" මොන morning ද මනුස්සයෝ මේ මහ දවල්...පෙන්නේ නැද්ද වෙලාව 12.00 ත් පහු වෙලා.."

" අනේ මේ hyung හරියට උදේම නැගිටින එක්කෙනා වගේනේ...තාම ඉන්නේ ඊයේ රෑ ඇඳපු ඇඳුම් පිටින්...එනවා මෙතන මට උපදෙස් දෙන්න.."

" අනේ මේ Jeon Jungkook...පොඩි එකා ඉන්න ඕනේ පොඩි එකා විදියට මෙතන ලොකු අයත් එකක් රණ්ඩු වෙන්නේ නැතුව.."

"අනේ හරි ලොකු කෙනානේ 😒 "

" තමුන් මොකක් හරි කිව්වද "

"අහ් නෑ නෑ hyung මම මේ ඇහුවේ අනිත් hyung ලා මොකද පෙන්න නැත්තේ කියලා 😀"

"අහ් එයාලද...මම දැක්කා එයාලා garden එකට වෙලා badminton ගහනවා...ඒ මේ ඒක නෙමෙයි kookie අපි දෙන්නා පොඩ්ඩක් Jin hyung ඉන්න පැත්තට යමුද... Hyung lab එකේ ඇති සමහර විට.."

" අහ් හා hyung ඒත් ඔක්කොටම කලින් ගිහින් wash එකක් දාගෙන එමු නැත්තන් Jin hyung ගේ බණ දේශනාව අහන් ඉන්න තමයි වෙන්නේ..😓"

...........

ටික වෙලාවකට පස්සේ Tae hyung යි මායි wash එකකුත් දාගෙන උඩ තට්ටුවේ අයිනට වෙන්න තිබුණ Jin hyung ගේ lab එක පැත්තට ගියා...

" Hyung..අපි ඇතුලට එන්නද...👀"

"Hyung ඔයා ඉන්නවද "

Tae hyung ත් එහෙම ඇහුවා

" ඇතුළෙන් සද්දයක් නෑ නේද hyung...සමහර විට hyung ත් අනිත් අයත් එක්ක එළියෙද දන්නෑ..."

" ඒක තමයි kookie.. hyung lab එකේ නෑ වගේ.."

" මේ hyung...මොකද කියන්නේ අපි පොඩ්ඩක් ඇතුළට ගිහින් බලමුද.. hyung ඕක ඇතුළේ ඉඳන් මොනවා කරනවද කියලා කවුද දන්නේ අපිට ඇතුළට එන්න දෙන්නෙත් නෑනේ.."

Time TravelWhere stories live. Discover now