Reggel 8.00-kor landolt a gépünk Rodosz szigetén. Volt egy átszállás Brüsszelben, de ahhoz képest nagyon jól sikerült az út. Jó döntés volt az első osztályra venni a jegyeket. Életembe nem aludtam még ilyen kényelmesen repülőn, mint most. Sajnos az ülések kicsik voltak ahhoz, hogy Logan és én összebújva tudjunk aludni. Ezért az elalvás nehezen ment, de utána szinte a fél utat átaludtam. Ahogy kiértünk a reptérről, egyből megcsapott a tenger isteni illat.
-Alig várom, hogy végre csobbanhassak a tengerben.
Mondta Jázmin, hatalmas mosollyal az arcán.
-Nekem most úgysincs kedvem máshoz.
Helyeseltem. Logan leintett egy taxit és elmondta a címet a sofőrnek. A Kolymbia apartmanban szálltunk meg, aminek van egy gyönyörű nagy medencéje, hatalmas nappalija. A két szoba egymástól távol helyezkedett el, aminek bevallom nagyon örültem, így legalább tudunk hangoskodni. Mi Logannal a földszinti szobát választottuk, míg Jázminék az emeletit. Jobb is így, mert mi úgyis korán kelünk, ők meg elég későn.
-Azt a kurva!
Tátotta el a száját Dylan.
-Gyönyörű a kilátás.
Mondta Logan, majd átkarolta a derekamat.
-Srácok? Nem vagytok fáradtak?
Kérdeztem tőlük. Kb. 18 óra volt az út. Igaz, hogy aludtunk is, de nekem szükségem volt pár óra alvásra.
-De!
Felelték kórusban. Ezzel mindenki elindult a saját szobájába. Logan behúzta a sötétítőt és be feküdt az ágyba.
-Végre hozzád tudok bújni.
Mondta hatalmasat ásítva.
-Alig tudtam elaludni a repülőn. Hiányzott a szuszogásod.
Bújtam hozzá, ő pedig egy hosszú csókot nyomott a számra.
-Mostmár végre megtehetjük.
Vont a mellkasára. Imádok ott aludni, mert a szíve dobogásától mindig megnyugszom. Ez most is így történt. Valamit motyogott nekem, de már képtelen voltam figyelni rá, mivel egyből elnyomott az álom.A telefon csörgésére keltem. Nem az enyém volt, hanem Logané.
-Nem igaz, hogy a nyaralásom közben is zaklatnak.
Morogta, majd felvette a telefont.
-Ha nem sürgős, akkor könyörgöm hagyj békén Taylor.
Szólt bele a telefonba fáradt hangon. Nem hallottam, hogy mit mondott neki, de valahogy nem izgatott. Mivel már felkeltem, és én olyan vagyok, ha felkelek, akkor biztos nem tudok visszaaludni, így elindultam a fürdőbe kicsit összekapni magamat. Lezuhanyoztam, majd felvettem a fürdőruhámat, és abban visszamentem a szobába. Logan már nem telefonált, így az érkezésemre egyből felkapta a fejét.
-Uh! Nem foglak így kiengedni a partra.
Mondta a fürdőruhámra.
-Ennyi erővel én se engedhetnélek ki félmeztelenül a partra.
Ültem az ölébe és átkaroltam a nyakát.
-Szeretlek kicsim.
Csókolt meg.
-Én is nagyon.
Bújtam hozzá szorosan.
-Menjünk a partra, mert meggyulladok.
Állt fel velem együtt Logan, én pedig felsikoltottam, mert nem voltam rá felkészülve. Ő ezen csak jót nevetett és lerakott a földre egy puszi kíséretében.
-Én is elmegyek fürdeni, aztán mehetünk is.
-Szólok addig a többieknek.
Mondtam, és kimentem az ajtón. Meglepődtem, mert Dylan és Jázmin a konyhában iszogattak.
-Na felébredtek a szerelmesek.
Nézett rám Dylan a szemét forgatva.
-Neki legalább van szerelmi élete. De rólad ez nem mondható el.
Mondta neki Jázmin gúnyosan, majd a kezembe nyomott egy pohár alkoholt.
-Ti voltatok vásárolni?
Néztem rájuk, mert eddig nem volt semmi alkoholunk innivalónk és ennivalónk sem.
-Igen, itt a közelben van egy kis bolt. Ott vettünk pár szükséges dolgot.
Állt fel Jázmin, hogy újratöltse a poharát.
-De cukik vagytok. Köszi.
Adtam egy puszit az arcára.
-Na! Ti még nem vagytok készen?!
Jött ki Logan a szobánkból fürdőgatyában és törölközővel a nyakán.
Rajtam egy fehér strandruha volt.
-De készen vagyunk! A bevásárlás közben át is öltöztem!
Forgatta meg a szemét Jázmin, majd felszaladt a lépcsőn.
-Istenem! Néha olyan kibírhatatlan.
Emeltem égnek a fejemet. A többiek ezen csak jót nevettek. Ahogy Jázmin elkészült, Dylan is felszaladt, majd 5 perc után már indultunk is a partra. Pakoltunk össze rágcsát, a fiúknak sört, magunknak egy flakonba kevertünk vodka narancsot. Nem voltak sokan a parton. Gyönyörű türkizkék volt a víz. A part is tiszta volt. És a víz tökéletes volt. Úsztunk nevetgéltünk. Kakasosat játszottunk. Én Logan nyakában ültem, Jázmin pedig Dylan nyakában. Rengeteget nevettünk.
-Most mi ülünk a ti nyakatokba.
Nevetett Dylan.
-Hát akkor a gerincem is összetörik.
Mondta Jázmin. Kb. 2-3 órát voltunk a vízben. Utána kifeküdtünk megszáradni. A parton árusok sétálgattak, különböző portékákkal. Viszont volt aki gyümölcstálakat árult. Annyira gusztusos volt, hogy muszáj volt vennünk 2 dobozzal. A fiúk visszamentek a tengerbe úszni, míg mi ettük az isteni gyümölcsöket. Ahogy néztem őket, levakarhatatlan mosoly volt az ő arcukon is, pont mint a miénken.
-Tesó! Ez jó kép lett?
Mutatta nekem a telóját Jázmin, amin mind a négyen rajta vagyunk és éppen a tengerben pózolunk.
-Persze. Nagyon jó kép lett.
Mosolyogtam rá.
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám főnökébe
Romance🔞❗️Egy Magyarországról származó lány, beleszeret tudta nélkül a saját testvére főnökébe és furcsa, de izgalmas történetek szövődnek ebből a kapcsolatból.