İlk bölümle karşınızdayım 🤗
Biraz bölümlerden biraz benden karışık birşeyler olacak bakalım 😔
Umarım güzel bir hikaye olur ve beklentilerinizi karşılarım hepinize teşekkür ederim ♥️♥️Ender yeni güne gözlerini açarken, komidinin üzerinde durmaksızın çalan alarmla yüzünü ekşitir. Telefonu eline alıp baktığında saat 08:30'dur. Ender hızla yataktan kalkıp banyoya geçer. Banyodan çıkıp saçlarını kurutur, giyinme odasına geçer. Straplez bordo elbisesini eline alıp aynanın karşısına geçer, kendi kendine konuşur.
E:nice, güzel beğendim
Elbisesini giyinip, saçlarını hafif dalgalı yaptıktan sonra son olarak makyaja geçer. Bordo rujunu sürüp aynada son kez kendisine bakar, parfümünü sıkıp çantasını alır ve odadan çıkar. Canerin odasına girdiğinde kardeşi hala yatıyordur. Odanın perdelerini açarken, kardeşine seslenir.
E:Canerr hadi kalk artık ya bak erimin uçağı iki saate inecek
Ender Canerin çarşafını üzerinden çekip atar.
E:Canerrr
Caner burnuna gelen parfüm kokusuyla yüzünü ekşitir.
C:abla sen parfüm kovasının içine mi düştün ya bu kadar parfüm sıkılır mı
E:caner söylenmeyi bırak ve kalk hazırlan on dakika içinde aşağıda ol
C:emredersiniz kraliçemEnder Canere ölümcül bir bakış atıp aşağı inerken Caner de söylenerek hazırlanmaya başlar.
İki saat sonra havaalanına vardıklarında Ender Halitin yanında Erimi görmemesiyle rahatlar.E:ohh daha inmemiş
C:dedim sana abla yetişiriz diye
E:(ölümcül bir bakış atar) sen konuşma eğer yetişemesek elimden çekeceğin vardı, ne diye yarım saat saç jöleliyorsun sanki düğüne gidiyoruzEnder Canere kısa bir bakış atıp Halitin yanına doğru ilerler.
C:(enderin arkasından bakar) bana diyene bak iki saat sürdü hazırlığı
Halit Enderin gelişiyle oturduğu yerden kalkar.
H:ben de gelmeyeceksin sandım (gözüyle süzer)
E:aa olur mu çok özledim oğlumu trafik vardı ondan geciktimO sırada Erimin uçağı inmiştir. Halit erimin geldiğini görünce onun yanına doğru gider. Caner Enderin yanına gelir. Erim kapıdan girer girmez annesiyle göz göze gelir ve gülümser. Annesini çok özlemiştir. Nihayet babası cezasının bittiğini söylediğinde Erim Enderi aramış ve ilk uçakla ülkeye döneceğini söylemiştir. Ender oğluna gülümseyen gözlerle bakar. Bu sırada Erim arkasına dönüp beraber yolculuk yaptığı adamın gelmesini bekler.
E:kime bakıyor
C:bilmemErim Halite doğru yaklaşırken, beraber yolculuk yaptığı adam da Erimin omzuna elini atar. Adam Halitle tokalaştıktan sonra Endere döner. Ender gördüğü yüzle şok olur.
C:abla kaya değil mi o
O muydu? Evet, oydu. Geri dönmüştü. Peki ama Erimi nasıl bulmuştu? Halitle el sıkıştı, demek ki Halit döneceğini biliyordu...
Tüm bu sorular zihninde dans ederken Erimin kendisine yaklaşmasıyla Ender gerçek dünyaya geri döner.Er:annecim beni özlemedin galiba
E:(sarılır, saçlarından öper) olur mu oğlum çok özledim tabiki, uzun zaman sonra görünce birden ne yapacağımı bilemedim, (yanağından öper) ohh güzel oğlum benim hoşgeldinEnder gözlerini oğlundan ayırıp karşısında duran adama çevirir. Sanki yıllar önce onu terkedip giden, hayatını alt üst eden o değilmiş gibi şimdi karşısına geçmiş kendisine el uzatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAY 🥀
General FictionYasak elmanın enkay sahnelerini küçük partlar halinde paylaşacağım. Genel olarak karakterleri bozmadan bizim beklentilerimiz yönünde bölümler olacak. +18 sahneler olacaktır. 18 yaş altında olanların okumamasını tavsiye ediyorum.