Öncelikle herkese selam 🙋🏻♀️
Bir konuya açıklık getirmek istiyorum, bölümleri karışık olarak sunacağım ve genelde dizinin seyrini değiştirmeden ufak dokunuşlarla diyalogları kendim kuracağım çünkü diğer türlü olduğu zaman konu havada kalmış olacak ya da bölüm çok uzayacak bu yüzden açıklamak istedim bundan sonra benim de çok istediğim genelde de istenen 75. bölümü(sakın odaya gelme smsmsösls) yazacağım bakalım neler olacakEkinci çifti Nadiri evlerinde ağırladıktan sonra mutfakta kısa süreli bir tartışma yaşamışlardı. Ender yatakta uzanmış Kayanın söylediklerini hatırlıyordu.
K:(yok ya biz gerçekten seninle anlaşamayız)
Ender Kayanın sözünü hatırladıkça dişlerini sıkıyordu.
E:sanki ben çok meraklıyım sana (sağa sola döner uyuyamaz)
Ender en sonunda yataktan kalkar. Mutfağa geçer kendine melisa çayı yapar. Bu sırada Kaya da ondan farksızdır. Yatakta hep Endere dediğini hatırlayıp durur. "keşke öyle demeseydim" der. Bir türlü uyku tutmayınca kahve yapmak için yukarı çıkar. Mutfağa geçeceği sırada Enderin içeride olduğunu görür. Ender yataktan hızla kalkıp üzerine sabahlığını almamıştır. Üzerindeki mini gece mavisi geceliği görünce Kaya yutkunur. Baştan aşağı süzer. "şimdi arkasından sarılmak vardı" diye geçirir içinden... Ender camın kenarında düşünüyordur. Kaya ne düşündüğünü az çok tahmin etse de konuya girmek için Endere yaklaşır.
K:Ender
E:(kayaya dönmeden dışarıyı izleyerek konuşur) efendim
K:uyku tutmadı mı seni de
E:tutmadı sen de mi uyuyamadın
K:evet biraz konuşalım mı
E:(kayaya döner) ne konuşacağızEnderin dönmesiyle Kaya gözlerini tek bir yerde sabitler. Geceliğin cesur dekoltesi Enderin göğüslerini açıkta bırakmıştır. Kaya gözlerini Enderin göğüslerinden alamaz.
E:(göğüslerine baktığını farkeder, koluna dokunur) Ka ya ne konuşacağız dedim
K:(afallar) ha az önceki konuyu yani ben sana öyle demek istemedim anlaşamayız derken Nadir konusunu kastettim sadece genel olarak söylemedim
E:bana açıklama yapmak zorunda değilsin
K:değilim ama yanlış anlaşılmak istemem
E:ne önemi var başka türlü düşünsem ne farkeder
K:(gözlerine bakar) ne önemi olduğunu bilmiyor musun
E:bilmiyorum
K:Ender yapma Allah aşkına
E:ben birşey yapmıyorum sen sürekli beni eleştirme peşindesin biliyorum benimle yaşamak bana katlanmak senin için çok zor ama ne yapabilirim Yiğit için bir süre katlanmak zorundayızEnder cümlesini bitirir bitirmez odadan çıkmak için hareketlenir. Odadan çıkacağı sırada Kaya kolundan tutup kendine çeker.
K:hiçbirşey senin düşündüğün gibi değil Ender inan bana böyle değil
E:(Kayanın kastettiği şeyi anlar ama ona çok kırılmıştır) iyi geceler KayaKaya Enderin arkasından bakar. Çaresizce odasına gider. Sabah olduğunda Ender kahvaltıyı beklemeden şirkete geçer. Kaya Enderin kendisine olan tavrından dolayı erken çıktığını anlar.
Ender ve Kaya arasında gerilim sürerken bir yandan da Şahikanın sakladığı Yiğitin Enderi rıhtımdan attığı görüntüleri bulmaya çalışıyorlardır. Kayanın aklına en son bankadaki annelerinin ikisi adına açtığı ortak hesap gelir. Kahvaltıdan sonra bankadaki arkadaşıyla görüşür ve bankaya gelir. Kasayı açtırıp Şahikanın sakladığı kaydı bulur ve izler. Kaya yıkılır. Şahikanın böyle birşeyi yapmış olmasına hala inanmak istemez. Bankadan sonra hemen şirkete Enderin yanına gider. Ender o sırada telefonla konuşuyordur. Ender telefonu kapatır ve Kayaya doğru ilerler.
K:artık Şahikaya gebe değilsin
E:nasıl yani
K:Yiğitin görüntülerini buldum
E:nasıl buldun, nerdeymiş (şaşırır)
K:orasını boşver ben bir şekilde buldum Şahika artık seni tehdit edemez
E:(kafasını sallar) anladım, ona büyük bir ders vermenin zamanı geldi artık (sırıtır)
K:Ender Şahikayla ben konuşacağım bu olayı ben halledeceğim senin karışmanı istemiyorum
E:hayır Kaya bu bana yapılmış bir hareket
K:Ender tamam sana yapılmış bir hareket ama ben Şahikaya söylenmesi gereken ne varsa söyleyeceğim merak etme
E:peki madem öyle diyorsun
K:görüşürüz
E:(kolundan tutar) sen iyi misin gerçekten
K:değilim olanları hazmetmeye çalışıyorum
E:ben sana anlatmaya çalıştım tabi ama
K:insan kardeşi söz konusu olunca inanmak istemiyor ama gerçeklerle yüzleşmek çok acı
E:(elini okşar) lütfen üzme kendiniKaya Endere gülümseyip odadan çıkar. Şahikanın odasına gider ve bağırır. Şahikaya eşyalarını toplayıp evden gitmesini söyler. Şahika eve gelip eşyalarını toparlar. Evden çıkarken kalacağı otelin kartını Kayaya vermesi için Yiğite bırakır. Kaya tüm günün stresi ve yorgunluğuyla eve gelir, kendini duşa atar. Bu olaylar onu çok yıpratmıştır. Yiğit yemekte arkadaşlarıyla plan yaptığı için dışarı çıkar. Ender hazırlanıp yemek için yukarı çıktığında kimsenin olmadığını görür. Şahikanın evden kovulduğunu hatırlayıp gülümser.
E:Sevgi Kaya ve Yiğit nerde
S:Yiğit bey dışarıda olacakmış efendim siz gelmeden çıktı size söylememi istedi Kaya bey de çok yorgunmuş yemeğe gelmeyeceğini söyledi
E:hm peki sen bunları topla ben de çok aç değilim sen Kaya beye bir tabak hazırla şuradan (mutfağa geçer, tepsiyi çıkarır ekmek ve su koyar) ver tabağı (tabağı tepsiye koyar, tepsiyi alıp aşağı iner)Ender Kayanın kapısına geldiğinde kapıyı tıklatıp içeri girer. Kaya içeride kitap okuyordur.
E:Ka ya gelebilir miyim? Rahatsız etmedim umarım
K:yok Ender gelsene
E:yemeğe gelmeyeceğim demişsin içim rahat etmedi (dudağını büzer) birşeyler atıştırman lazım sen şimdi sabahtan beri hiçbirşey yememişsindir (yatağa oturup tepsiyi Kayanın kucağına bırakır)
K:Ender zahmet etmişsin hiç canım istemiyor gerçekten
E:illa sen yedir diyorsun yani
K:(gülümser)Ender çatalı Kayanın ağzına uzatır.
K:yok artık çocuk gibi (güler)
E:napalım sen yemiyorsun biz de kendimiz yediririz
K:(çatalı elinden alır) tamam tamam ben yerim zaten zahmet edip hazırlamışsın o kadar Ender Ekinci (gülümser)
E:(kaşını kaldırır) sizin için yaparım Kaya EkinciKaya gözlerini Enderin gözlerine diker,tepsiyi kenara koyar. Enderin elini tutar.
K:Ender yanımda olduğun için teşekkür ederim
E:tabiki olacağım Ka ya, Şahikanın kardeşin olması senin seçimin değil ki üstelik senin Yiğit için benim için ne kadar çabaladığını görüyorum ben, sen de üzülme artık (yanağını okşar)
K:(Enderin yanağında olan elini okşar, gözlerine bakar) iyiki varsın
E:hadi artık ben gideyim sen de yat bence yorgunsun belli, herşey düzelir zamanla üzülme
K:tamam ama
E:ama (sorgularcasına bakar)
K:beraber uyuyalım mı
E:nee (gözleri ayrılır)
K:yalnız kalmak istemiyorum Ender bana iyi gelen birilerinin yanımda olmasına ihtiyacım var yani yanlış anlama lütfen sadece uyuyana kadar yanımda kal
E:peki kalayım mademKaya yatağa uzanıp gözlerini kapatır. Enderin yanında olmasıyla içi huzurla dolar. Uzun zamandır böyle güzel bir uyku uyumadığını düşünür. Ender Kayanın gözlerinin kapandığını görüp uyuduğunu düşünür ve saçlarını okşamaya başlar. Kaya yarı uyanık bir haldedir. Enderin saçlarını okşadığını anlayınca gülümseyerek uykuya dalar. Kayanın tam anlamıyla uyuduğunu anlayan Ender yavaşça Kayanın yanına kıvrılır, odasına gitmek istemez. Kayanın uyuyor olmasının verdiği rahatlıkla Kayayı yanağından öper ve boynuna sokulup derin bir uykuya dalar.
Sabah telefon sesiyle uyanırlar. Kaya kafasını eğerken, Ender de kafasını yukarı kaldırır ve göz göze gelirler. Ender hemen doğrulur.
E:ayy ben burda mı uyuyakalmışım
Kaya telefonla görüştükten sonra kapatır ve Endere döner.
K:dün çok güzel uyumuşum
E:(gülümser) bende ama şimdi Yiğit gelecek bizi böyle görmesin
K:görsün ne olacak ki konuşuyoruz sadece
E:Allah aşkına saçmalama beni bu odada görürse yanlış anlar
K:neyi yanlış anlayacak ki (sırıtır)
E:öff Ka ya sen neyi kastettiğimi biliyorsun
K:gece böyle demiyordun ama
E:(kapıya uzandığı sırada duyduğu cümleyle gözleri ayrılır yavaşça Kayaya döner)
E:neyden bahsediyorsun sen
K:saçlarımı okşarken mesela Yiğit hiç gelmedi aklına
E:ben sen rahatla diye yaptım yani yanımda kal dedin diye uyuman için
K:öperken de uyumam için öptün galiba
E:(gözlerini kaçırır) neyse ben hazırlanmaya gidiyorum kahvaltıda görüşürüz (sert bir tonda)Ender odadan hızla çıkar.
K:görüşürüz Ender hanım (kahkaha atar)
Tabi ikisi de dün gece beraber uyumanın verdiği mutlulukla güne neşeli bir başlangıç yaparlar. Ekinci ailesinde taşlar bir bir yerine oturmaya başlamış, artık birşeylerin itiraf edilmesi gerektiği iki taraf içinde yeterince anlaşılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAY 🥀
General FictionYasak elmanın enkay sahnelerini küçük partlar halinde paylaşacağım. Genel olarak karakterleri bozmadan bizim beklentilerimiz yönünde bölümler olacak. +18 sahneler olacaktır. 18 yaş altında olanların okumamasını tavsiye ediyorum.