42

2.5K 50 41
                                    

Kaya tuttuğu eli bırakmazken sıkıp daha da kendine çeker. Kendini bir anda Kayanın kollarında bulan Ender ilk önce ne yapacağını bilemezken adamın kendisine daha da yaklaşmasıyla nefes alışverişlerini hızlandırır. Kalbi hızla atarken içindeki hasret ve isteğe mağlup gelerek ellerini Kayanın boynuna dolar. Bu sırada Kaya çoktan Enderin üst dudağını kavramış ve ellerini yıllardır süren hasretinin son bulmasıyla derinden bir inlemeyle karşılık veren Enderin beline dolamıştır. Kaya Enderin belini tutup vücudunu kendi vücuduna yaslarken belini okşayıp sıkar. Endere dokunmanın hazzıyla gözleri kayarken kadını kapıya yaslayıp boynuna gömülür ve bir yandan da ceketini çıkarıp atar. Boynunda hissettiği dudaklarla Enderin içi gıdıklanır. Uzun zaman sonra adam tarafından vücuduna dokunulması yıllardır bastırmaya çalıştığı özlemi ortaya çıkarmıştır. Kayanın gözlerine bakarak vücudunu ona sürten Ender kendini bir anda Kayanın kucağında bulmasıyla küçük çaplı bir şok yaşarken kıkırdar ve ellerini boynuna dolar. Kaya kadını kucakladığı gibi merdiven basamaklarını zorlukla çıkarken  bir an önce sıcağını hissetmek istediği kadının odasını bulmaya çalışır. Bu sırada Ender Kayanın boynunu emmeye başladığı için Kayanın odayı aradığını anlamaz. Odalara tek tek bakan Kaya en sonunda bıkkınlıkla  Endere sorar.

K: odan nerde

Ender kıkırdayarak Kayaya bakar, cevap vermez ve dudaklarına yapışır, dilini içinde gezdirir. Enderin bu hareketi karşısında Kaya daha fazla dayanamaz.

K: demek öyle ha

Enderi odalardan birine iter ve yatağa atar. Ender ellerini boynuna dolayıp gülümser.

E: sonunda buldun 

**🔞 🔞**

Kayanın gömleğinin düğmelerini çözerken Ender, Kaya parmaklarıyla Enderin elbisesinin iplerini aşağı indirir ve omuzlarını sıkar. Elbiseyi bir çırpıda çıkarıp atarken ellerinden biri göğüslerinde gezinmeye başlar. Bu sırada Enderden bir inilti kopar. Uzun zamandır seks yapmadığını düşündüğü kadına bakar ve keyiflenir. Ender baygın bir şekilde gözlerine bakarken bu sefer iki göğsünü birden avuçlar ve yoğurmaya başlar. Kayanın sertleşen erkekliği Enderin vücuduna dokundukça Ender vücudunun her yerinin sızladığını hisseder. Artık göğüslerindeki ellerinin yerini dudakları alırken Ender de adamı tamamen çıplak bırakır. Kaya Enderin göğüs uçlarından birini dişleyip çekiştirmeye başlar. 

K: mükemmelsin

Ellerini iç çamaşırından içeri soktuğunda Ender ani bir refleksle kalçasını kaldırır. Kaya tüm avucuyla vajinasını okşamaya başlarken gözlerini kapatarak hazzın tadını çıkarır. Kaya usulca aşağı doğru inip dudaklarını Enderin kasıklarına dokundurur. Ender yerinde kıpırdarken külotunu çıkarıp atar ve iki bacağını ayırıp kafasını vajinasına gömer. Ender titrer.

E: ımhh

K: senin için deliriyorum

Ender Kayanın kafasını çekiştirip daha da bastırır.

E:ohh..asla durma...lütfen

Kaya Enderin üzerine yerleşir ve  kendini ani bir şekilde Endere bastırır. Ellerini yatak başlığına koyarken git gellere başlar. Yıllar sonra bir yatakta çıplak halde birbirlerini hissediyorlardı ve ikisi için de muhteşem haz dolu bir duyguydu. 

K:hala bıraktığım gibisin..offf

Ender Kayayla birlikte kalçasını hareket ettirerek daha da hızlanmasını sağlar.

E:beni bıraktığına pişman oldun mu

K:çokk..çok pişmanım...

Kaya ellerini yatağa indirirken Enderi hafif kaldırır, kucaklar. Enderse bacaklarını beline sararak boynunu dişler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENKAY 🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin