Hello aşklar bölümde +18 sahneler olacak o yüzden lütfen rahatsız olanlar o kısmı atlasın
E:neyse ben bi gideyim bakalım
Y:git konuş bakalım telefon bozulması da neymiş kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz ya~~
Ender Yıldızla konuştuktan sonra arabayı otele sürer. Bir yandan da "neden" diye sorar kendi kendine, "ortada hiçbir şey yokken neden engellesin ki.."
Kafasında türlü soru işaretleriyle otele gelir. Kayanın odasını öğrenip asansöre biner. O sırada Şahika da Kayayı kandırıp aşağı kahvaltı yapmaya indirmiştir tabi işini kolayca halleder...
Ender Kayanın odasının bulunduğu kata geldiğinde yavaşça odaya doğru ilerler ve kapıyı çalar. Aslında bir yandan da adamın boşanmak istemeye devam edeceğinden, kendisini gerçekten engellediğinden korkuyordur. Ender kapıyı çalar ama açan olmaz tam gideceği sırada kapı açılır. Ender heyecanla çevirdiği kafasıyla yüzünü hüzün kaplar. Karşısında yarı çıplak bir kadın vardır. Sevdiği adamın odasında, üzerinde sevdiği adamın gömleğiyle...
Ender bir süre kadını süzdükten sonra cevabından korktuğu o soruyu sorar.E:kaya nerde
X:banyoda, siz kimdinizEnderin aldığı cevapla dünyası başına yıkılır.
E:hiç,hiçkimse...
Ender yavaş yavaş başının döndüğünü hissederken, bir an önce oradan uzaklaşmak için asansörün düğmesine dokunur. Aynı anda Kaya da hap saati geldiği için odasına çıkmak üzere asansöre binmiştir. Şahika lavabodan döndüğünde abisini göremeyince afallamış ve hemen ayarladığı kızı arayıp odayı derhal terk etmesini söylemiştir. Ender asansörün önünde kendinden geçmiş bir halde ağlarken, Kayayla bütün yaşadıkları birer birer gözünün önünden geçer. 16 yaşındayken sevmeye başladığı adamın bir gün bu aşkı bir gece de,2 dakikalık zevki için görmezden geldiğini, ona ihanet ettiğini hatırladıkça gözyaşları daha hızlı akmaya başlar. Eğer ölüm dedikleri buysa evet Ender şuan ölümü iliklerine kadar yaşıyordu. Kendinden verdiği ödünler, yaptığı fedakarlıklar,uğradığı ithamlar... Ender 5 dakikalık zaman içinde Kayayla bütün bu yaşadıklarını düşünür. Bir gece ayrı kalmak bile yetmiştir adama Enderi aldatmak için oysa o bir kere bile değil başkasıyla yatmak başka biriyle göz göze gelmeyi bile aklının ucundan dahi geçirmemiştir. Tüm bu düşüncelerle birlikte asansörün gelmesiyle kafasını kaldırır. Asansördeki insanlar yıkılmış bir vaziyette olan Endere bakarlar, o ise kimseye aldırmaz... Ta ki karşısında onu görene kadar...
Kaya karşısında gördüğü kadınla bir yandan şaşırırken, bir yandan öfkelenir. Hızlı adımlarla Enderin yanına ulaşır. Gözlerini gözlerine diker.
K: senin ne işin var burada
E:Ka ya sen içeride değil miydin
K:ne saçmalıyorsun sen ben aşağıda kahvaltıdaydım
E: ben geldim kapıyı yarı çıplak bir kız açtı Kaya duşta dedi bende sandım ki-
K: sen ne saçmalıyorsun, kendi yaptığın rezilliği benim üzerime mi yıkmaya çalışıyorsun
E:(gözlerini açar, öfkelenir) ne rezilliği yapmışım ben, hisseme sahip çıkmak rezillik mi
K:neyi kastettiğimi çok iyi biliyorsun
E:sen ne diyorsun ya içeride bir kız var ve çıplak üzerinde senin gömleğin var ve sen hala beni mi suçluyorsun?
K:(alayla güler) daha fazla çirkinleşme
E:Ka ya yalan söylemiyorum neden inanmıyorsun
K: öyle mi? içeri de kız mı var, tamam bakalım o zaman nerdeymiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAY 🥀
General FictionYasak elmanın enkay sahnelerini küçük partlar halinde paylaşacağım. Genel olarak karakterleri bozmadan bizim beklentilerimiz yönünde bölümler olacak. +18 sahneler olacaktır. 18 yaş altında olanların okumamasını tavsiye ediyorum.