#4🔞

752 30 10
                                    

Pov George:

[Kapitola navíc ]

Radši jsem dělal že o něm nevím, sedl si na stůl a čekal co se stane. Do pokoje přišel "nečekaně" Dream „můžeš mi laskavě říct co jste předváděl"! Koukl jsem se na něj nechápavím pohledem i když jsem přesně věděl o čem mluvíl.
„Tak ty nevíš" řekl a svižným krokem ke mně přistoupil, jednou rukou mi chytl moje obě ruce a dal mi je nad hlavu, a tím mě natlačil na stěnu za mnou.

„D-dream" „š... něco za něco Georgie, ty půjdeš s námi a já si vezmu něco jiného, a menší rada do začátku když se budeš bránit tak to bude víc bolestiví" v tu chvíli se mi vrhl na krk, nedokázal jsem to a začal lehce vzdychat. Neznám to prakticky na realitu jsem zapomněl, a v minecraftu se mě hned ujal Dream. Najednou si Dream začal sundávat triko a já radši začal pomalu spolupracovat s jeho plánem, přece jen už se tomu nevyhnu, Dream je o dost silnější. Začal jsem se dotýkat jeho těla, tak jak už dlouhou dobu vím že miluje, no mi sundal triko též. Začal si rozepínat pásek, sundal mě za stolu, a já věděl co chce. Začal jsem mu kouřit, ač nerad ale on je tady evidentně Top. On nahlas vzdychal a mě to začalo lehce vzrušovat. „Vstaň a už si to konečně sundej" řekl a já se postavil, a sundal si kalhoty. Začal mi dělat dobře, a já to už nedokázal tlumit tak jsem vzdychal nahlas. „K posteli a předkloň se" „a-ale D-dream" „začínáš zlobit Georgie~" „tak fajn George, je to tady tvoje poprvé, hlavně se uklidni" začal jsem sám sebe uklidňovat a připravovat se. Udělal jsem to co chtěl, v tu chvíli jsem ucítil zvláštní bolest, bolest která mi přišla příjemná.

Po chvíli se Dream udělal, lehl jsem si a Dream hned vedle mě, viděl že jsem vyčerpaný a tak už mě jen nechal se ponořit do říše snů. Poslední co si pamatuju, je že mě přikryl dekou.

__________________________________________

Привет,
jaký Pov chcete příští kapitolu?

Ejhoj /ᐠ。ꞈ。ᐟ\💙

Because you Love me, George. | DNF |Kde žijí příběhy. Začni objevovat