#4

593 32 4
                                    

Привет, kapitola s názvem #4 je takový můj zkrat, please neberte ji vážně🥵 [prostě jako by to nebylo] (ale nechci ji mazat 🙃)

------------------------------------------------------------

Pov Dream:
Byl jsem strašně vytočenej. „Co si o sobě do píči myslí, ne! musím se uklidnit" začal jsem se uklidňovat. Vím co dokážu kdež se neuklidním, a je mi jasné že George taky. Šel jsem za ním, samozřejmě jsem úplně klidný nebyl. Vzal jsem za kliku a vrazil do místnosti. Stál tam a nehybně se na mě koukal, přišel jsem k němu a chytl ho za krk.

„Co to jako mělo znamenat!" "řekl" jsem vyšším hlasem, než jsem původně plánoval

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Co to jako mělo znamenat!" "řekl" jsem vyšším hlasem, než jsem původně plánoval. „Co máš přesně na mysli?" Zeptal se sípavým hlasem. Věděl jsem že tohle nikam nevede, a s povzdechnutím jsem ho pustil. „Radši nic" odvětil jsem, protože kdyby řekl ještě jednu svojí poznámku, tak se už fakt neudržím.

Pov George:
Je to už čtyři dny co po mně Dream vyjel, do teď se divím že se nestalo nic horšího. Mezitím jsem už s naším týmem vyrazili hledat ty kytky, nebo co to je. „Nedáme si už přestávku, jdeme přes 15 hodin" vyslovil tuto větu Fundy, a já hodil očkem po Dream jestli o tom začne alespoň uvažovat. „Tak fajn, dáme si pauzu" odfrkl a sedl si na spadlí strom opodál. Já si chtěl sednout na trávu, ale v tu chvíli jsem zpozoroval Dream(ův) [i guess, já fakt skloňovat nebudu] výraz, a pohled na mě, takže jsem se to rychle rozmyslel. Sedl jsem si teda k němu aby nežárlil že sedím v blízkosti kohokoliv jiného. „Spokojený?" zeptal jsem se ho otrávemě, protože mě už fakt štve jeho žárlivost. „Spokojenost" vyslovil a hodil si ruku přes moje ramena.

------------------------------------------------------------

Ahojte ludia,
Předem se omlouvám za aktivitu, myslím že to můžu popsat jedním slovem "ŠKOLA" sice jsem líná a prdel, a ve skutečnosti nic do školy nedělám ale to už je vedlejší 🤫😂

Ejhoj /ᐠ。ꞈ。ᐟ\💙

Because you Love me, George. | DNF |Kde žijí příběhy. Začni objevovat