Pov Technoblade:
|3.6.2022 - přítomnost|
„Zkurvený déšť! Proč furt musí lejt? Akorát bude všude bahno..." Wilbur pochoduje po místnosti a stěžuje si na jakoukoliv existenci tohoto "světa".
Já ale vnímám příjemné bubnování kapek vody, které dopadají na střechu. Ležím na posteli umístěné pod menším okénkem. Mám zavřené oči a přemýšlím... vlastě tak obrazně nad vším.
Za prvé - já si třeba vůbec nejsem podobný se svými sourozenci. Ale že vůbec.
Za druhé - proč jsem na tohle to Dream[ovi] vůbec kývl? Na což nastupuje třetí otázka - co se stane až se vrátíme? Jsme všichni ve skutečnosti lidé? Třeba takový Dream. Máme tu Dream, DreamXD a Mexican Dream.
Já pochybuju, že ten imbecil je z trojčat.Do toho ještě moje rodina. Co když se s Willem neznáme osobně? Jsem vůbec s někým skutečně rodina?
Na přemýšlení není čas. Tommy z ničeho nic rozrazí dveře. „No tak! Ale kurva už! Tommy! Musíš vše na co sáhneš zničit?!" Wilbur na něj zprudka vlítl. Ale Tommy, si z jeho míry hněvu, zrovna moc dvakrát nedělá.
„Neuvěříte, co jsem teď viděl!" U Tommyho, je viditelné nadšení. „No tak mluv, no" Wilbur vzdá jakýkoliv snahy, Tommyho pokárat.
„Proč se o to furt pokouší. Vždyť ví, že je to zbytečné?"
„Takže jdu kolem chaty "dnf" *prsty naznačí uvozovky* a z ničeho nic se rozrazí dveře a z nich vyletí George. Ten po chvíli vleze ke Quackity[mu]. Ale k tomu až za chvíli.[ DŮLEŽITÉ → Teď tu máte pasáž, psanou mou BFF Nataly→ NatalyPets Jo a postava "Kerol" je má druhá BFF Kája→ Karol7024 😂. Nataly můj příběh nečte a tak jediné z čeho mohla čerpat, byl začátek kapitoly. Nechám to tu pro zajímavost - ale číst vás to nenutím. (Já sám jsem z toho byl dost confused.) ]
mohl bych Techna vzít s sebou na procházku. Techno! Jdeš se mnou vyvenčit Nivu. Hele asi ne. Sorry kámo. Jak myslíš. Hele a nechceš pozvat tu holku. Jakou holku! Tu na kterou jsi koukal. Proboha kde!? A já na žádnou nekoukal! Jasný právě si to přiznal. Z toho se už nevykroutíš. Ale jo. Já se totiž nepotřebuju vykrucovat. Jak uznáš za vhodný. Ale nějaké povyražení by ti bodlo, kámo. Ach Tommy. Oficiálně tuto debatu ukončuji a jdou s Nivou ven. Jop, tak mi vem ty dobré crroisanty, prosimtě. Ok. Počkej! Doufám že z Penny. Kámooo, fuj!! To si děláš pr*el ne!? Z kavárny, tam jsou nejlepší v celém městě. Fajn, taky si dám. Ok tak pozvi tu kočandu. Tommy!!!
Na procházce...
Nivo tak šupy šup. Nemám na tebe celý den, musím pro mňamky. Nekoukej na mě tím pohledem Nivi, mňaminky máme doma. Vyzvání telefon.. Teť nemám fakt čas promiň Tommy.
V kavárně..
Dobrý den, Dobrý den jé vy máte nádhernou fenečku, můžu si ji pohladit? Jo samosebou. A jak se jmenuje. Niva. Cože? Počkat něco mi to připomíná. Ach bože, ta moje skleróza. Jó už si vzpomínám, je to ten sýr! Ten mám vážně ráda. Jo fajn. Tak co to bude tentokrát? Jako obvykle. Takže tři čokoládové crroisanty a jeden jahodový muffin. A málem bych zapomněla pro Nivu piškůtek. Moc dík. Jsi fážně strašně laskavá. Děkuji. A my si tykáme? No už to tak asi bude. Podal jsem jí ruku se slovy ahoj já jsem Technoblade. Klidně mi říkej Techno. A ta nervozita co ve mně klíčila se opravdu nedala přehlédnout. Ahoj já jsem Karolína a říkej mi Kerol. Tak zatím na viděnou Kerol. Přikývla se slovy zatím Techno. Zůstal jsem stát jako špalek. Promiň, ale mám tu další zákazníky. Jo jo éé promiň, jdeme Nivi.
Mezitím u Tommyho..
Zvoní zvonek.. Bože, Tech si určitě zapomněl klíčky. Já se z něj jednou zblázním. Otevřel dveře a tam stála policie. Dobrý de...Omlouváme se že rušíme, ale musíte jet s námi ihned na stanici. Co!? Proč? Není čas ztrácet čas popadněte doklady a jdeme. Fajn, tak v klidu. Jen si skočím pro klíčky a tak.. Rychle jsem popadl klíče, peněženku a mobil. Začal jsem vytáčet Tommyho. Kurňa vemto ty debile! Pane nesmíte telefonovat. Dejte nám ten mobil. Ne! To je odcizení osobního majetku! Na to nemáte právo! Vy nemáte právo být vůči nám vulgární dej to sem! Fajn! Ňejak se mi to nezdá, ale co, já mám v hlavě jen ty nejhorší scénáře. Nic se stát nemůže. Tak jsem s nimi nasedlo do auta a odjel.
ČTEŠ
Because you Love me, George. | DNF |
Fanfiction,,Dream prosím nedělej to" ,,omlouvám se ti Georgie" ❗jména neskloňuju❗ Odehrává se v Dream SMP píšu nespisovně (je mi to příjemnější) i 13+ scény (nebo si minimálně myslím že to ve 13yo. už znáte) sorry za chyby ale jsem dyslektik a dysortografik (...