3

5 0 0
                                    

CSak jártam és jártam, már úgy gondoltam semmit sem fogok találni mikor a látóteremben fel bukkant egy elhagyatott ház. Az ablakok és az ajtók kitörve. Vér áztatta falak. A bejáarti ajtó felet egy farkas van ráfaragva. A házban minden szét van dobálva. Pókhálók mindenütt. Olyan mintha már jártam volna itt. Járok egy kicsit a házban mikor is rátalálok egy kislány szobájába. Itt is mindenütt szét van dobálva. Egy medált találok a földön. Arany. Az egyik oldalán egy farkas a másikon meg valami rá van faragva." Az én kicsi Alfám E". Hirtelen valami zajt hallok és elejtem. 

-Basszus!- Hajolok le a medálért ami ketté nyílt. Egy kép van benne. Egy lányról meg egy könyök farkasról. De hisz! Ez én vagyok!! Mit keresek én ezen a képen?! Vagy egyáltalán ezen a medálon. Újjra hallok valamit .Mennem kéne. A nyakláncont fel veszem. Rohanok az ajtóhoz. Hirtelen neki megyek egy mellkasnak. Egy csupasz, izmos mellkasnak! Riadtan felnézek az illetőre. Alex az! Félmesztelenül!!

-Mit keresel itt??!- Ordít rám.

-Én...Én...neem...tu..dom- Hirtelen megragadja a karomat és erősen kiráncigál az erdőből.

-Hé! Ez fáj! Hallod?- Már az erdő szélén voltuk mikor elengedett én meg nagy lendülettel hátra estem...

Alex:- Mit kerestél ott? - Kérdi tőlem már egy kicsit higgatan.

Én:- Nem tudom csak arra jártam.. De te mit kerestél ott?-

Alex:- Nincs ahoz semmi közöd.- Elkezd vissza indulni az erdő felé, de mielőtt elnyelte volna a sötétség meg állt.

Alex:- Ha még egyszer ott talállak....Azt meg keserülöd!- Tovább ment míg végül már nem láttam.

Már nem láttam de még mindig figyeltem a helyet ahol 2 perce állt. Ki lehet ő igazából? És mit keresett egy elhagyatott házba? Miért fontos neki annyira hogy megfenyeget? Bármennyire is veszélyes én kiderítem mi folyik itt!

Egyek vagyunkWhere stories live. Discover now