Evet,yine sınıfın bilindik gürültüsü...
Laura kulaklıgını takıp en sevdigi şarkıyı açtı:Fairytale
Ne kadar güzel sözleri vardı...
Laura şarkıyı dinlerken sıra arkadaşı Alina yanına gelip kulaklığını çekti! Laura'ın en nefret ettiği haraket!
"Laura yeni çıkan oyunu duydun mu?" diye sordu Alina
"Şu annemin sözde tehlikeli dediği oyun mu?" dedi gülerek
"Saçma deme duyduğuma göre arkadaş edinme uygulamasıymış" dedi Lauraya tavsiye verircesine. -Lauranın hiç arkadaşı yoktu-
"Tamam, teşekkür ederim" dedi buruk bir gülümsemeyle...
"Birşey değil" dedi Alina ve 'yakın arkadaşı' Charlie'nin yanına gitti.
Laura Alinanın çok saf bir salak oldugunu düşünürdü. Çünkü Charlie besbelli onu kullanıyordu ve Alina bunu farketmiyordu.Çok yazık diye geçirdi içinden Laura.
İlk ders bitmişti. Laura dersleri çok sıkıcı bulur ama evde kendi çalışır ve ailesine güzel notlar getirirdi. Lauranın en sevdigi şeyler resim çizmek ve muzik dinlemektir. Bu ikisinin birleşiminin huzur verici olduğunu düşünür.
Bütün dersler boyunca muzik dinleyip resim yaptı.
Aklına birden oyunun adını almadığı geldi
"Hey Alina!"diye bagırdı Laura.Alina Lauranın yanına gidip;"Efendim Laura"dedi
"Şey Alina" dedi Laura utanarak"Bana oyunun adını vermedin de"şimdi büsbütün kızarmıştı kendisi ögrenebilirdi neden sorduki.
"Ah doğru!'Çembere Doğru' ben hiç oynamadım" dedi Charlie'ye bakarak.
"Tamam anladım, teşekkür ederim" dedi Laura bir an önce uzaklaştı.
Ne kadar sahte arkadaşlıklarının olduğunu düşünürken abisi ve arkadaşlarının gizli gizli fısıldaşıp telefona baktıgını gördü. Hemen yanına gitti.
"Naber Balım?" dedi bir gözü ile kapattıları telefona bakarak.
"İyi çiçeğim" dedi Cole tedirgin bakışlarlarla
"Emin misin?" dedi soran ve endişeli gözlerle bakan Laura
"Evde konuşalım Laura" dedi ColeLaura birşeyler oldugunu anladı çünkü abisi sadece birşeyler olduğunda ismi ile hitap eder.
"Tamam " dedi Laura sinirli ve kırgın bir şekilde.
Bütün dersler boyunca ne müzik dinledi ne de resim yaptı aklı abisindeydi...
Biricik abisinde...