**
A nyolcadik álom... egyedülállóan más volt.
Már az is elég zavaró volt, hogy állandóan Taehyunggon gondolkodott, de a férfi most már a tudatalattiját is megszállta. Jeongguk másképp kezdett el gondolkodni róla. Igen, valóban okos volt, jól tanult, olvasott, szép beszédű, de annyira jóképű is! Olyan jóképű, hogy az elméje talán ezzel a megfontolással trükköket kezdett el játszani vele.
Este 10 óra körül aludt el. Rosie közel bújt hozzá és mikor mély álomba merült... Szerelmeskedett, hogy úgy mondjam.
Az egész álom önmagában is zavart okozott. Minden absztrakt volt, lassan sodródó. A táj hófehér volt, elmosódott, vakító a szemeinek. Lenézve meglátta Rosiet ahogy alatta fekszik. A szája nyitva volt, szemei kitágultak, szőke haja kiterült alatta. Meztelen volt és Jeongguk ráébredt, hogy a lány derekát szorítva egyenletesen mozgott ki és be benne. Nyögései némák voltak, egyetlen hang sem hagyta el a száját.
Jeongguk folytatta egyre unalmasabbá váló tempójában. De hamarosan a feje számtalan hanggal, zajjal és jellel volt tele mígnem már nem Rosie, hanem Taehyung feküdt alatta.
A tempója; csípője folyamatos mozgása felgyorsult és a világos fehér fény a narancs és a barna melegebb árnyalataira változott. Jeongguk olyan közel volt Taehyunghoz, hogy látta annak puha bőrét és a barna szemeit ahogy felnéztek rá. Lejjebb hajolt míg a füle a másik arcához nem ért, míg nyögései nem lettek az egyetlen hangok, amiket hallott, amíg a magas kiáltásai be nem töltötték a szobát miközben Jeongguk ismeretlen sebességgel csapódott belé, amíg...
- Jeongguk!
Szemei felpattantak, a szíve sebesen vert és a dudor a gatyájában több mint nyilvánvaló volt. Oldalra nézve Rosiet látta ahogy mellette ül, egyik keze a combján.
- Minden rendben?
- Én... - kezdte, majd elvette Rosie kezét a combjáról, lenyelve szégyenét és bűntudatát, a tiszta terrort, hogy valami ilyen förtelmeset álmodott. – Jól vagyok.
- Zavarban vagy – mondta gyengéden, mire Jeongguk szája kiszáradt.
- Azt mondtam... - kezdte megint, de Rosie közelebb férkőzött hozzá és egy csókot nyomott a halántékára.
- Hadd gondoskodjak róla – suttogta mire Jeongguk kezei a lepedőt kezdték matatni. Bólintott egy aprót, zavara teljesen úrrá lett raja. Rosie lehúzta róla az ágyneműt és meglátta ágaskodó férfiasságát.
Míg Rosie dolgozott rajta, Jeongguk elméje elkalandozott. Habár örömhullámok futottak végig testén és enyhe nyögéseket hallatott, nem tudta felfogni miért álmodna egyáltalán egy olyan dologról. A csók egy dolog volt, de a szerelmeskedés egy egészen más téma. Talán valami gyógyszerre van szüksége. Az orvosok mindig ezt mondják, ha valakinek homoszexuális gondolatai vannak.
Kezét fel-le mozgatva Rosie nézte a Jeongguk hímvesszőjéből kifolyó előváladékot.
- Ma van az a vacsoraparti Veronicaéknál – suttogta miközben folyamatosan simogatta. Jeongguk némán bólintott. Ajkába harapott, hogy elfojtson egy sóhajt.
- Taehyung is ott lesz – folytatta Rosie úgy mintha csak vacsora közben beszélgetnének. Taehyung nevének említésére Jeongguk nyöszörögni kezdett örömében, majd előre hajolva megragadta Rosie hálóingét, hogy a nyakába fúrhassa az arcát.
- Ó... óh, Jeonggukie, jól vagy? – kérdezte egy magasabb, aggodalmas hangon. Jeongguk bólintott, a lány öklébe nyomva magát.
- I-igen, ah, folytasd! – suttogta gyengén. Rosie bólintott és addig folytatta amíg Jeongguk el nem ment a tenyerében. Ekkor előrehajolva összenyomta ajkaikat. Jeongguk lágyan viszonozta a csókot, de nem tudott nem egy nagyobb kézre, szélesebb vállakra és egy férfira gondolni.
STAI LEGGENDO
SOMEBODY TO LOVE (VKOOK) //FORDÍTÁS//
Storie d'amoreSzerelembe esni egy másik férfival az 1950-es években soha nem volt valami olyasmi, amit Taehyung vagy Jungkook elképzelt volna magának. Különösképpen nem akkor, amikor mindketten házasok voltak és gyönyörű feleségük volt. Másképpen: két szerelmes t...